tirsdag 24. juni 2008

MEET ME IN STOCKHOLM

En tidlig morgen på Sentralbanestasjonen, dette er forelöpig bare göy. Finner ut av livet på loffen, og jeg blir lykkelig inni meg. For hver meter jeg kom unna Trondheim, jo klarere blir alt inni meg. Tid for ro og nytelse. Dette skal bli en kjempetur.

Guttene er helt kule, ligger henslengt og venter på at det skal bli dag, sovevognen var en opplevelse, reisen er deres mål. Glad jeg har med gitaren, savner å synge höyt allerede, det går foran en dusj og alt.

Frokosten ble rundstykker og kaffe, og noen minutter på en pc i en kjempehall. Måtte bare sjekke at det var mulig å sende noen ord til min blogg. Sikkert nettavhengighet, og det er helt greit for meg, så lenge alt er så tilgjengelig. Blir en fin utlöser å skrive om reisen her.

Nå skal vi ut å gjöre byen, på vårt vis. Önsker dere en fortryllende dag.

Betty
ps verden er full av hyggelige mennesker ds

4 kommentarer:

Anonym sa...

Høres fantastisk ut, Betty. Fikk aldri sagt god sommerferie siden jeg ikke fikk med meg hvor snart avreisen var. God ferie til deg og gutta! Klem fra Karimari

Betty Boom sa...

Karimari: Takker for det, og i lige måde. Jeg har hatt en travel tid og fryktelig mange omstillinger i det siste, så jeg har ikke hatt rom for gåturer eller så mange folk. ´Önsker deg alt det beste. Mye klem tilbake.

GundaM sa...

Wow, så flott da! Tøff dame du, og ja mennesker ER fantastisk flotte.
God tur videre ;)

Betty Boom sa...

Gundam: Takk for det. God sommer til deg også.