tirsdag 27. mai 2008

Storheia



------------- I dag gikk marsjen til Trondhjæms høyeste punkt, 565 moh. Vet ikke, men synes det er mere spenst og glød i gangen, enn på lenge. ----------------



---------Og her er jeg i mitt ess, når jeg kan få bruke kroppen fysisk til noe nyttig. Da kommer det lange taler fra meg, om det er dette vi er skapt for og sånn. Deilig å jobbe på. ------------



----------Og her er resultater, til glede for mange flere enn meg sjøl. Det er fint ja. ---------



------------- Rimelig bløtt på myrene nå. --------------------



-------------- For ikke å snakke om der det er snø. ----------------



------------- Her sitter jeg på toppen av Trondhjæm, for en vakker dag. --------



------------- Dagens turfølge står her. -----------------------

God tur dit du skal,

Betty

2 kommentarer:

trine40 sa...

Betty, du krymper og vokser :)
Ha en vakker dag!

Betty Boom sa...

Trine: Jada, det går fremover på mange områder :)

Ha en fantastisk dag du også.