fredag 20. mars 2009

Komme hjem til seg selv - opplevelse



------------- I dag har jeg jobbet som faen, med meg selv. Sluppet taket på gammel overbevisning. Let It Go. Og en stor sorg kom veltende over meg. Det jeg trodde funket, som ikke funker i det hele tatt, slapp taket. New Born In A singing Way. Det er steinhardt å være på CVI skolen, men jeg ber jo om det selv. Bli frarøvet gamle forsvar og sperrer, som ligger i veien for vekst. Resultat: Jeg kommer til å synge bedre than ever, og mere uanstrengt og mere fra hjerte, than ever. Veldig stor takk til Kåre for dagens seanse. Noe løsnet dypt inni meg. Stor smerte. Men gir mye. -------------------
Betty

2 kommentarer:

Marte sa...

Dette høres veldig sterkt og bra ut! Du er SteinTøff - PowerBetty :)

Betty Boom sa...

Marte: Thanx my love. Nå er jeg skikkelig fornøyd med meg selv. Jeg lærer så mye nytt at det er nesten til å kaste opp av . .