fredag 1. august 2008

Toppers Forhold



------------ Halsatuva i dag, knallutsikt! --------------



----------------- Gutta har vært sporty og blitt med nordover, med alt det fører med seg. --------------



------------ Svartisen i bakgrunnen. ---------------



----------Guri, som inviterte oss med inn i bregjengen i år 2000 --------------



------------- Betty i veggen. Fikk litt symaskinføtter på nedstigningen. Lønner seg ikke å sette knærene i isen, her er det bare stegjern og isøksene som gjelder. -----------------



----------- Slike passasjer gir et aldri så lite sug i magen, kanskje det er derfor vi gjør det? Spennende å mestre ihvertfall. -----------------



----------- Hallo in the fog, Mette og meg. -------------------



------------ Båtturen ut dit. Svartisen er i bakgrunnen der et sted. -----------



--------------- Bergene etter isen var såpeglatte og egentlig mere farlig enn breen. Vi gikk på rompa ned. -----------------



---------- Litt vått. ------------------

Det ble ikke allverdens vær da vi var på isen, men vær ingen hindring. Det ble kjempebra. I dag kunne jeg vært i studio, men, men, har kjent litt på det i dag, men jeg er jo her på et vakkert sted. Har tenkt på folk som trener seg opp til NM, så kjekker de foten like før. Shit can happen. Jeg er ihvertfall klar for nye utfordringer, når jeg finner noen å spille i rockeband med.

Ha en fin dag,

Betty

3 kommentarer:

~ Underveis ~ sa...

"Kjekker foten"...Hmm, interessant uttrykk, som var nytt for meg. Mener du "kjekker" som i "kjekkas"?Eller skulle det egentlig være "knekke"? Nå ble jeg ganske usikker, hehe...:)

Uansett; Ha ein KJEKKE kveld!!

:)

Anonym sa...

Modige Betty. Det ser tøft ut.

Betty Boom sa...

Underveis: Knekke, skulle det være ja. Ha en kjekke kveld du åsså :)

Livetleker: Ja, det er modigt, tøft og veldig spennende. Veldig nødvendig å se hvor du plasserer beina, lissom.