fredag 2. mars 2007

Bikini Bandits!

Feministene kommer til å hate meg. Men jeg kan ikke for det, jeg synes denne youtube saken var glimrende:



Kan jo lure på hvorfor denne får ligge på youtube og ikke min video, men pytt. Kanskje en sart nordmann rapporterte inn min video. Iallefall, så har speedbandits fått masse seere. Jeg leser i Adressa i dag at filmen ble vist på en fellesnordisk transportforum i Linkøping og der hadde ingen våget å verken le eller klappe. De vet ikke hvilken reaksjon som er greit lenger i Sverige, fordi krisesenterorganisasjonen ROKS, enprosents-partiet Feministisk Initiativ og Stødsstrumorna har makt til å fortelle hva som er den riktige reaksjon, før de våger å åpne munnen. Gud forby at det fortsetter. Da har feminismen gått ville veier.

Jeg skulle ha spart videoen til 8. mars, men jeg måtte bare dele den.

Ha en hyggelig kveld,


Betty

1 kommentar:

Tonita sa...

Får ikke sett videoen - min tekno-feil.
Har en melding til deg på min blog.