onsdag 28. mars 2007

QUICKIE


Jeg fyller tiden min med masse greier jeg har lyst til. Ser ut til å ha voknet fra en dvale. Jeg har snekret 4 låter, meldt meg på vokalkurs i sommer. Skal til sangpedagog over påsken. Nå satser jeg rett og slett på meg sjøl. Da må noe ryddes vekk i timeplanen og da ryker bloggingen først ut. Kommer aldri til å slutte som blogger, nei. Til det er det for givende, men det blir sånn dann og vann som andre, og ikke hver dag.

Været er fortryllende her nord og jeg går mine morgenturer, før frokost. Kan skumle for den i morgen tidlig, men alt kan ikke bli krampe heller.

Skaff dere en deilig dag,

Betty

7 kommentarer:

=Anja sa...

Det er bra å rydde vekk innimellom- og kanskje spesielt nå når det er vår

Betty Boom sa...

iliog kommentar fra deg.

Skrivegruppe i kveld.

Betty

Betty Boom sa...

Anja: Det skulle stå DEILIG kommentar fra deg

Love

=Anja sa...

Takk, Betty!
Deilig er et fint ord
og du er bare du
Klæm
Slutt

Tonita sa...

Bravo - selv om vi alle vil savne dine blogg-innlegg så gjør det meg veldig glad at du satser på det som betyr mere for deg!
Stå på, - pass på pupp og arm - og sjela da, ikke glem den.

Anonym sa...

Bra, Betty!
Jeg trapper ned litt blogging jeg også. Eller det er en naturlig nedtrapping grunnet annen aktivitet. Lykke til med sangen. Er det Elin som skal ha kurs i sommer? I så fall, send meg gjerne en epost om det. Drar til London i morra. God påske!

Betty Boom sa...

Anja: Hvordan går det med perfeksjoneringen av ensomheten?

Tonemor: Det er ikke lett å glemme noen av delene :-)

Bastet: Vet ikke hvem som har kurset, fant det på: www.sadolin.net

God tur,

Betty