søndag 23. november 2008

Søndagsbloggen



---------------- I dag har jeg vært med sjefen på tur. 30 sangsvaner og en rennende bekk er dagens lyder. -----------------

Hva som er sant i et menneskets liv, er ikke så interessant, det er hvordan alt oppleves, som er greien. Når vi tar vekk det store skallet og lar egoet falle, så er det bare temperatur igjen, og det er den som teller. How does it feel. Det er der du finner din styrke.

Et ønske, en drøm holder ikke i seg selv, Desire is Motorpower, men det må ligge en forventning der også. En tro på at det blir. Tro er evnen til å se det uovervinnelige og tro det utrolige og det er det som setter i stand `believers` til å ta i mot det som massen tror er umulig. Har ihvertfall sjefen lært meg i dag.

Så...det er bare å slippe gammel bagasje. Gårsdagens feil er forlengst lagt tilbake. Det eneste du skal stå igjen med, er hva det lærte deg. Det handler om å tøre og å gi slipp.

Jeg fikk badet i elven, det var real naturrus.

God søndag dere,

Betty

4 kommentarer:

trine40 sa...

I går var det 16 minusgrader her - hadde du bada da?

Betty Boom sa...

Trinemor: Så lenge vannet ikke er frosset, så bader jeg :-) Kunne vurdert å la det være under stiv kuling, men det blir det sjelden på minus 16.

trine40 sa...

Aha! Må prøve jeg og:)

Runa sa...

Kos deg videre med musikk prosjekt Betty!Jeg følger med deg:-)!Bading...!!!!????