torsdag 20. november 2008

TOTEN ROCK



Ute på en luftings!

Jeg har gått inn i en boble. Jeg lager plate på Toten, med en helt ny gjeng mennesker, for meg. Det er en fantastisk prosess, jeg lærer og formelig kjenner at jeg vokser. Jeg skal være her en stund, så jeg har slått meg til ro i huset.

Det er en gave å få være her og det blir skikkelig bra det vi lager.

Jeg syntes det var kjempeskummelt i starten, være her uten noen jeg kjente, ingen å gjemme meg bak. Vise frem hva jeg kan og særlig hva jeg ikke kan, men det blir tatt varmt i mot. Det er forøvrig ingen som er så god på å være Betty som meg, så dette er en fin prosess. Jeg gikk på et tog, og er tilstede der så mye jeg makter. Jeg er på min egen reise.

God kveld,

Betty

5 kommentarer:

Unknown sa...

Reis, du, reis!! :-)

trine40 sa...

ah - godt å lese; fortsatt god reise!

Betty Boom sa...

Kari: Godt på vei :-)

Trine: I Lige Måde :-)

Marianne sa...

Hei Betty! Gleder meg til å høre resultatet!! Det her er din reise og bare din!!

Betty Boom sa...

Takk Marianne. Dette blir fett.