onsdag 13. februar 2008

Vi Lever!



--------------- Lyset, vinteren, mannen. ---------------------

Jeg våknet i natt med et støt i kroppen, jeg var i gang med å lage en sang om min sønn. Om de voldsomme kreftene som bor i en ungdom, om hormonene, om første kysset, om kastene, om gleden, om skuffelsene, om det ville og vakre som vokser fram. Husker ikke et ord av det nå, men snart er det en ny sang på gang, slik jeg lagte Øyeblikk, den bare poppet fram, på 3 minutt, så var sjelettet ferdig ordnet.

Da føler jeg meg sinnsykt sterkt i live. Gikk å bredde på alle sønnene og føler meg dødsrik og levende. Kiker på blogger, skriver litt, spiser et knekkebrød og tar en kopp te og legger meg igjen. Fine øyeblikk igrunnen.

Nå legger jeg meg snart. Låter mixes på Toten og jeg makter ikke ventingen.

God kveld,

Betty

3 kommentarer:

Skippern sa...

Stå på, gleder meg til å høre hva studio med Le Tekrø har fruktet av seg, og gleder meg til å høre sanger om mine brødre.

trine40 sa...

Herlig å kjenne kreativitet og livsgleden boble!
Skjønner at ventinga tar på, jeg hadde nok bare gått rundt meg sjøl..

Betty Boom sa...

skippern: takk skal du ha, du går og venter på noe stort du og, håper min "termin" er før "din", jeg gleder meg over at brødrene dine har deg :)

trine: ja, det er helt spesielt, ihvertfall når det vil la seg fange