fredag 28. september 2007

Fullt Kjør!



---- Fullt trykk på billedshooten i dag. For mye bra som hendte til å la det være. Vi har funnet vårt treningsopplegg frem til jul, John Arvid og eg. Full fokus på formstigning og en av oppgavene er intervaller.----



---- Ikke værst med en så flott ung mann i ryggen, kan leve med det. Ellers har jeg rødt på meg i dag i sympati for våre medmennesker i Burma (til og med jeg forstår at det foregår annet enn brystkreft rundt i verden).----

Mitt nye treningsprogram er:

Knebøy 12 x 4
Utfall 12 x 2
En hånds roing 10 x 3
Hantelpress 10 x 3
Ryggpress 10 x 3
Maveøvelse 10 x 3

Viktigste:

Intervaller,
Oppvarming 5 min
3 min intervall
2 min intervall
1 min intervall
0,5 min intervall
Aktiv pause på 1 min mellom hvert løp

Gjentar 2 ganger

Skikkelig uttrent etterpå, endorfinene pulser!!!!!!



---- Kenneth og Marianne (favoritt-mennesker) kom innom med 4 uker gamle Mats. jeg kjente at det rykket i livmoren og den skal jo snart ut, så hvor skal det rykke da, når jeg ser babyer, ikke vet jeg, men en ting vet jeg, at jeg er verdens beste filletante!!!! Marianne leser KK med alle kalenderdamene som kommer ut på mandag.-----------



--- Deilig å holde en baby inntil seg igjen. ---



--- Så fyllte Lasse Berre mailboksen min med bilder av jakken, blant annet dette. ---



--- Og dette! ----

Jeg har en som skal på korpstur i morgen tidlig og jeg sjøl har begynt å pakke til Oslo, gleder meg veldig til dette.

God helg med dette,

Betty43

13 kommentarer:

Anonym sa...

Hallo! Jeg likte det nederste bildet kjempegodt - det er et "jeg-gir-meg-aldri"-bilde, og det er akkurat et sånt inntrykk du gir omverdenen (iallefall meg) Power! Ellers har jeg også gått i rødt i dag, alle monner drar. God natt til deg (etter Sopranos, beste TV-serie EVER)Klem fra Randi

Betty Boom sa...

Randi:

Jeg ser ikke tv, velger å ikke ha tid til det. Hyperaktig av natur, som du ser. Takk for comment på bilde.

Betty

Anonym sa...

Flotte bilder, og enig med randi, veldig fin spirit du formidler i det siste bildet der :-)

Marte sa...

PowerBetty! Lykke til på mandag - jeg skal se på :)

merete sa...

Nydelig med smått og stort og jakke :-)
Vel, ser ikke mye på tv her heller, og aldri på morran, men nå passer jobbvakta mi med det som skjer på tv2 sendinga mandag, så da sitter jeg nok benka...
Ellers har Elisabeth Augusta sjekka ut nettv og reprise på høydepunkter fra dagens sending ettersom ejg ble så smånervør fo rom jeg fikk det med meg. Siden dette garantert blir en "høydare" i sendinga, så får jeg en sjans til.

Betty Boom sa...

hvahunsa:

joa, ser det, føler meg bare så himla stor i størrelsen der, men jeg er jo det, og har det egentlig veldig fint med det - men det vet, den indre kritikeren slår til - av og til -

Marte:

Thanx

Sender noe Bettypower til deg.

Merete:

Det skjer noe både på NRK og TV2, Anne Lise Ryel og Janne (kalenderpike) på ene kanalen og Betty og Lasse på andre!

Artig med iveren her!

Tonita sa...

Hei B.
Så livmoren skal ut. Hvor lenge må du vente.

Flotte bilder.

Her i feriemodus var vi bare to av fire som klarte å kle oss med røde skjorter. Vi var med mentalt.

Sølvis blog sa...

Vil bare ønske deg god tur til Oslo, og lykke til med programmet der nede. sender med en link til en "rosa side" jeg noettopp kom over
http://www.baysidequilting.com/QuiltPink.htm
ja også har vi jo vår norks avlegger av auksjonen - http://www.oktoberrosa.com

Lilly Craft sa...

Lovte å sende linker:
TAXIBEIB: http://www.vgb.no/25614
JAKTEN PÅ "FRANK": http://www.vgb.no/27318

Gleder meg til Oslo!
:D

Lover å bli i landet så lenge Maria trenger moren sin, så det blir nok en stund til jeg reiser for godt. Bandet trenger meg også en liten stund til :O)

Anonym sa...

LYKKE...til i Oslo på mandag : )

Elisabeth sa...

Jeg er visst litt treig her jeg... :P Lykke til i morgen, jeg skal prøve å huske å se på, jeg har iallefall veldig lyst! :)

Kjempefine bilder! :)

Anonym sa...

Bilder som sier "power"..
Utrolig utstråling :-)

Betty Boom sa...

Thanx damer. Jeg rakk ikke over disse i en hektisk tid, men jeg har sett de. :)

Betty