søndag 16. september 2007

The Men behind my Balls!



--- Forrige post, viste jeg dere the man behind my tattoo on tit", Elton, today I will show you (gullrekka)"the men behind my Balls", BBBB!. Disse gutta er veldig glad på mine vegne, selv om de ikke kommenterer i bloggen. Vi har mange verdener, må dere vite. ---



--- Aun og Lis var publikummere på øving denne søndagen. ---



--- Humør har vi med, vi tre førstedamene i BBBB ---



--- ANN-LILL ---



--- NINA ---



--- BRODER ---



--- BLÅSERNE, EGIL; MORTEN OG SIGURD! ---



--- sett fra mitt ståsted. ---



--- en pause må te . . . ---



--- De to nyeste plussene i BBBB, Kriss og Erlend, låter tett og fint sammen. ---



--- ett te ---



--- THOMAS ---



--- Det trøkker bra av oss. ---

PLATA vår ble anmeldt av en blogger, for litt siden, klikk her. Jeg lengter meg syk etter et lavere tempo enn jeg har hatt siste uken. Det er folk rundt meg hele tiden, og jeg får ikke skrevet på Betty43, som jeg vil det. Jeg har ordnet meg "space" i neste uke, ihvertfall tar jeg tempoet noen hakk ned, det ble voldsomt mye happeninger på en gang her, men artig, det skal sies. Nå skal jeg besvime i sofaen (tro det eller ei) og se gammel James Bond film.

God søndagskveld til dere,

Betty


--- Synes at vi har kult dopapir om dagene, her i anarkist fargene. ---

5 kommentarer:

Tonita sa...

Baller og dopapir og pupper! Strålende - alt sammen. Supre bilder.

Ha en fin uke - kanskje med litt mer ro, - litt tid til dyp pust, - men ikke så dypt at du blir svimmel.

Regner med et kveldsbad i Middelhavet på tirsdag ... skal tenke på deg - fordi vannet nok kommer til å være alt for varmt for deg, din hardhaus.

Anonym sa...

For et kult dopapir! Hvor har dere kjøpt det?? Ellers er det utrolig å følge deg på livets vei - jeg skjønner ikke hvor du tar det fra *full av beundring*. Håper kommende uke blir litt roligere så du får igjen pusten. Klem fra Randi

Betty Boom sa...

Hepp.

Tonita:

Skamfett alt sammen!

Ta et bad i havet for meg og, noen uker til jeg kan pga tattoo :) God reise.

Randi:

Kjøpt på Valentinlyst, badebutikken der, står på venstre siden av kassen. Neste uke blir helt døden for blogglesere :). Helt uten pepp og trøkk ha ha

Betty

Alice sa...

Gratulerer Betty.

Du stråler for tiden, synes jeg.

Betty Boom sa...

Alice:

Ja, hva annet kan jeg gjøre?

To pupper burde få hvem som helst til å smile :)