lørdag 8. september 2007

Lørdagsprosjekter!



----- Kari planlegger ungdomsrom, så dette er et før bilde. Et av helgens prosjekter er å bytte gutterom. Bernt og Kari dro på Ikea og sjoppet stilige møbler, bare vent og se. ------------



--------- John Arvid, der nysengen hans skal stå. ---------------



----- Jeg dro på trening og er veldig fornøyd med det. Det gjelder å holde fast i livet. Hadde sannsynligvis droppet det, hvis ikke jeg hadde hatt PT. ------



------- Ser ingen grunn til å ikke være i bevegelse, har ikke noe fysisk onter lenger. -------



------- Gunnar henger med, eller jeg henger med han, eller hvordan det nå er. Han ville sannelig ikke si alderen i dag heller, men jeg tipper 23. -------



---- Gunnar sier det er to typer folk som trener PT. De som prøver å snakke han bort, så de glemmer å trene og de som vil fortest mulig igjennom programmet, for å bli ferdige. jeg tror jeg er 3. typen da. Liker å være i bevegelse, og kunne trent mer, men det er ikke noe poeng i det, hadde bare blitt utslått av det. Tok målinger til fettprosent og får vite det neste gang -----

jakka

Så er det jakken, som er klippet i, prosjektet jeg har i lag med Elisabeth. Jeg er kjempespent. Nå har hun satt saksen i den.

elisabeth

--------- Så følg med! --------------

God lørdag,

Betty
pink

5 kommentarer:

Sølvis blog sa...

Foreslå for Gunnar at han er 43 - så vil han sikekrt ikke være så gammel og sier sin rette alder....

Betty Boom sa...

Sølvi:

Jeg får gå for det :)

Marit sa...

stilig jakke! Syprosjekt er alltid så morsomme - jeg har mammas gamle symaskin stående, så får se om jeg starter opp med noen prosjekt snart jeg også.

Jeg holder fortsatt fast på at han er 24 - litt kjekk er han og.. (:

God lørdag selv du, frøken!
-Marit

Betty Boom sa...

Marit:

Syprosjektet er shitlænt.

Skal jeg høre om han er ledig?

God helg til deg!

Tonita sa...

Tror Gunnar er 31.
Men skal vi starte et tippelag, ha innsats og slikt ?
kanskje vinner jeg masse penger!
Yippi!
Flott med lørdagstrening.
Selv valgte jeg å lese korrektur på bladet - Lymfeposten kommer snart!