lørdag 6. oktober 2007

Heavy Mental



-------------- I dag slo ADHDen ut i full blomst. Jeg har tusen innganger på dagens Betty42, og jeg må velge. Det er et stress, som ikke kjennes så bra ut. Har lyst til å starte på flere tema samtidig.

1) Jeg føler meg alt for stor, og dette er sikkert et tema nå, fordi jeg begynner å få krefter til å gjøre noe med det, men har motstand.
2) Betty Big Boom Band har verdens mest sexye komp.
3) Jeg føler meg ensom.
4) Jeg er aleine med ungene i noen dager og det er supert, på deres level.

Se der! Jeg fikk ihvertfall startet, så får jeg blande det, så godt jeg kan. ---



---------- Det har vært et høyt trykk på eksponering i det siste og etterpå kommer tomheten. Den ensomme følelsen sniker seg på, puster meg i nakken. Jeg gir den ingen rett til å tvile på meg sjøl, men tomheten tar det den skal ha, okkuperer kroppen min og får livet til å kjennes ut som en evig kamp, skjønner ikke hvordan jeg skal få til å nyte. Kunne sikkert ha sittet og sett på tv nå, i stedet for å blogge, men det har jeg ikke ro til. Jeg må kjenne etter hele tiden og kjenner TOUCHING THE VOID. Jeg begynner å bli god til det. Tror det er et must, for å få til å stå fremme i rekken. Men hvor sexy er det å sitte å taste fredagskvelden inn i lørdagen egentlig, men jeg må holde meg fast i noe, og da blir tastaturet redningen. ---------------



---------- Jeg skjønner jo at BBBB har et sinnsykt bra komp. Jeg har ører som hører og HEI, her er en plass i verden hvor jeg nyter. Når det vi gjør sitter, så er det knapt nok noe som kan måles med det. ------------



----------- Så har ADHDen slått ut i billedrekken og. -------------



-------- BØYD! Vi hadde en konsert på Stjørdal i dag, min første på høye hæler, og det gikk tålelig bra, vaklet, men hentet meg inn igjen. Værst er det, når jeg ikke har noe å si mellom låtene og det blir blekkstille og forventningene ligger på meg. I dag måtte jeg jobbe meg ut av skinnet mitt, for å få opplevelsen av at dette er noe jeg takler.
--------------



------------ OPPREIST! Først på kvelden var det teatergruppa "Tar Av" og dansegruppa "Golden Dolls. Samt filmer og foto fra Ole Vig vgs, og til sist spilte Betty Big Boom Band i forbindelse med verdensdagen for psykisk helse. Gratis inngang, men vi konkurrerte visst med IDOL, som hadde en Stjørdalsjente med der. ----------------- ---------------------------



------------ STOLT --------------------



----------------- STERK --------------------------



------------------- PURE --------------------



----------- Vi gjorde det vi kunne. Det ble ikke noe blder av Broder (keybord), Kordamene (Nina og Ann-Lill) eller blåsen (Morten, Egil og Sigurd). Det får bli neste gang, som heldigvis er neste fredag. ----------------------



-------------- MAnge bilder med Erlend og meg i dag, men det var på sin plass synes eg. Vi gjorde en god figur, vi også. ---------------------



----------- Her er litt kordamebilde, det nærmeste jeg kom som var bra. -------



--------- Ruben spiller ROCK MED BLOKK. Guttene mine og eg skal ha det kult fremover nå, i morgen pakker vi og legger ut på en minireise på søndag. Jeg er god på å være mor, liker å være med de, liker at de mener noe om ditt og om datt, liker å le med de, være aleine med de som voksen, oppleve igjennom deres øyne. Gutta er nå 9, 12 og 15 år og jeg har så inderlig skjønt at dette varer ikke evig. Her gjelder det å være tilstede og ta inn kjærligheten de gir. det er et privilegium av dimensjoner. -----

God helg,

Betty
JEG SKAL BLI GAMMEL, MEN ALDRI MISTE LIVSGØDEN,
FOR DEN SISTE SVINGEN PÅ LIVETS LANDEVEI BLIR DEN BESTE
- Henry Van Dyke -

9 kommentarer:

Lilly Craft sa...

Sexy å tast inn i lørdagsmorgenen? Joda, da er vi to dritsexye damer :o)

Jeg taster på min blogg, og spiser potetgull med ost og løk. Drikker cola og spiser melkesjokkis med hasselnøtter og rosiner. Er mega PMS-et i dag!

Kan jeg legge ut videoen din der du får ny pupp i bloggen min?

Takk for i dag forresten :o)
Morsomt selv om lyden var noget "spesiell" :o)
Jeg liker meg i sånne settinger (på scenen altså)

merete sa...

Heia Betty, den tomheten som kommer etter, vet jeg mye om, på et vis. Og omvendt, - hvordan man kryper ut om man forblir i tomheten for lenge etter et rush.
Og å være der i øyeblikket for ungene: må vi "lære" det for å se hvor "lite" tid vi har med dem som unger? At det ikke er en selvfølge at de er rundt hver dag? Du får satt ord på de nære, gode viktige ting.
Alle bildene, - og til slutt fokus på gutten/ gutta boys.
Ha en superflott høsthelg!

=Anja sa...

Hehe
Let`s feis it,jenter: Dere er nok håpløst akterutseilte forlengst--
Mens jeg derimot... On top of the world HELE TIDEN
Ærlig og god post,Betty
Slutt

Alice sa...

Er det setlista til denne konserten du har tenkt å sende meg? :)

Kjenner meg veldig igjen i denne tomhetsfølelsen. Du beskriver den bra.

trine40 sa...

Takk for i går Betty! Det kokte bra på scenen - du såg ut til å være i toppform. Den tomheten du skildrer etterpå er jeg også veldig godt kjent med.

Dere hadde fortjent et større publikum, det var den hemmeligste konserten jeg har vært bort i hva markedsføring angår...men jeg kom i alle fall, sjøl om den lokale idol-enta har vært sangelev hos meg:)

Og fy flate som jeg digga skoene dine - hvor fikk du tak i dem??

Anonym sa...

Den tomheten kjenner jeg også godt nå.
Kos deg med guttene :-)

Eva

Betty Boom sa...

lady mi:

Jeg vet om mer sexye ting å holde på med, men så er nå denne tastingen et must. Noe for oss brokne sjeler. Ihvertfall ble jeg sterk og glad da jeg så 5 hilsner i kommentarboxen i dag da. En god natts søvn tar tak på tomheten, og da kommer tristheten og gleden om hverandre.

Det skal jeg lage ny post om i dag :)

Du kan selvsagt legge ut videoen, det er en ære.

Send meg linkene til din blogg igjen, er du snill, så jeg får de opp i lenkerekken.

Takk sjøl, søta.
Lyden var best bak med kompet for meg.
Vi skal ordne oss noen store scener igjen, godt med plass til oss alle.

Merete:

Tomheten er vel bare en del av gamet og må takles det og. There ain`t nothing called a free lunch. Alt koster.

Ihvertfall så fær de om noen år, og de skal leve sine liv og være frie. Så denne tiden hvor de trenger meg, skal jeg prøve å befeste det vakre i de, så de kan gå sterke og trygge på seg selv ut i verden.

Superflott høsthelg til deg også.

Anja:

Må det mye dop til, for å være on the Top hele tiden da?

Takk, SNUPPA!

Alice:

I will! og en handleliste. Kommer i posten. Takk, Alice. Og det beviser at en må kjenne for å få til å skrive sånt.

Trine:

Kult at du var der, en trivelig fyr du lever med. Gir av seg sjøl. Han likte å se en gitarist som smiler og det har han rett i,...det er det ikke mange gitarister som gjør.

Tenk deg om, fredagskveld, ukjent band, alkoholfritt arrangement. Jeg synes det var bra med folk til tross for tusen faktorer i mot oss. Du hadde jo også din sønn på scenen. De gjorde det bra. En trivelig ung mann. Snedig hvor høflig de er den gjengen, herlig det!

Skoene - Hot Lips i Trondhjæm. Akkurat kommet til Norge. De har noen få par. Både du og jeg trenger den høyden vi kan kjøp oss :) Forutenom at jeg har alltid følt meg høy inni meg, har aldri skjønt at jeg er liten i høyden, untatt i noen få situasjoner, men det finnes løsninger for alt :)

Løp og kjøp!

Betty Boom sa...

Eva:

Vi omgikkes.

Går det Maipiken? Han yngste min så bilde ditt og sa: Det var fint, men det var litt uklart :)

Når alle kjenner seg igjen, så er det ikke så unormalt å kjenne på tomheten, bare akseptere at det er der og vil gå over. Et usnakket tema dette, antagelig.

Lilly Craft sa...

Jakten på "Frank" er ikke død alikevel: http://www.vgb.no/27318

Taxibeib: http://www.vgb.no/25614

Tasting MÅ til, ja. Dessuten kan van sitte i diger joggebukse og håret til alle kanter og likevel skape sexy stemning på blogg om man vil. Og vil man ikke, så er det greit det òg.

Blogg er digg!

Prøver å samle krefter til å dra ut på jobb, men lykkes ikke særlig med det... Jeg har bare lyst å være hjemme å slappe av.