mandag 15. oktober 2007

Tilbake Til Normalen!



Det finnes ingenting jeg liker bedre enn hverdager, for da kan jeg gjøre vanlige ting, som bygger opp mot happeninger. Jeg føler meg i bedre form, og i dag har jeg fått skrive på Betty43. Jeg fikk en sånn pålagt panikk på Betty43, at noen skulle stikke av med det jeg skrev, men jeg velger å tro at det er ikke sånn verden fungerer, så i slutten av uken, er jeg ferdig med min første bok der, og da skal jeg legge ut det hele i Betty43, slik at de som vil kopiere og sette det i hyllen sin, kan gjøre det. Sannelig ikke sikker på om noe forlag vil ha det.

Jeg er så glad for at jeg ikke gikk i fella og skrev om brystkreft, det har jeg gjort nok av her i Betty42, men valgte andre erfaringer fra livet og smørt tjukt på med levende fantasier. Det er et privilegium å få skrive og oppleve at jeg får det til innimellom. Hvor mye av det som er sant og ikke, synes jeg ikke er så interessant, men de som er tettest på meg, kan sikkert kjenne igjen ting, en plass må man hente tankene fra.

Men jeg begynner å bli ferdig med første boken om Kim, synes hun har utviklet seg i kapitlene, mere reflektert etterhvert. Helt ærlig, så har jeg ikke ant innholdet for hver gang jeg har satt meg ned for å skrive, like lite så jeg visste for 3 minutter siden at denne posten skulle handle om Betty43. Det er fryktelig slitsomt å skrive historien hennes, 5 timer går som en røyk, for jeg arbeider mere der, enn her, med setningsoppbygging etc.

I dag ringte de fra NRK, de har klippet ferdig dokumentaren, som kommer 5. November. Spennende. De var veldig fornøyd. Jeg skal ikke se det på forhånd. Jeg står for alt som er gjordt og sagt.

Håper mandagen din er like fin som min.

Betty
sløyfer

Ingen kommentarer: