søndag 29. april 2007

BALSAM


I natt satt jeg oppe hele natten. Kristin og jeg la oss kl 06:30. Balsam i livet å være i gode venners lag. Og det er et super godt tegn at jeg tåler en sånn utskeielse, jeg er frisk.

I dag har jeg latt være å gå på trening, må ikke kjøre for hardt i starten. Men nå skal jeg komme i form og jeg klarer nesten ikke å vente. Jeg kan ikke få priset nok en frisk kropp. Rune var i panserform og det inspirerte, rett og slett.

Det går veldig seint opp i hode i dag, og det er egentlig litt deilig. Gutta fikk risk spill i gave av gjestene våre og de spiller for alle penga her. Jeg skriver et ord i minuttet.

Gleder meg veldig til uken som kommer, den blir spennende!

Ha en fin start på en ny uke og god kveld,

Betty

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.

Jeg har eksamen på torsdag, så det er sånn at jeg ikke kan komme på Dampsaga onsdag alikevle.

Betty Boom sa...

Det er greit, men velkommen er du!

Jeg har 3 innslag i løpet av dagen

Betty

Anonym sa...

Helvete-
Får ikke til å lage post-
Passordet mitt- som j har hatt ca ett år blir ikke godkjent
What shall I do???

Betty Boom sa...

Veit ikke sjø. Banne, kaste maskinen i veggen, kauke, spørre ekspertene

Betty