mandag 16. april 2007

Kake

Jeg føler meg som en stor hvit flate når jeg vokner om morgenene. Et hvitt ark, med en liten sort prikk på. Før i tiden, var jeg et svart ark, med en liten hvit prikk. Jeg føler meg ubesudlet for tiden, rein og sterk. Jeg speiler meg og er fornøyd med det jeg ser. Det er en frihet i det. Før satt det negative i tankene og i kroppen. Nå har jeg kvittet meg med et lass av ubrukelige tanker og et tonn med innestengt følelser. Da blir tankene klarere og finere. Det er et åpent rom i en ny dag og det er ufattelig hvor mye kraft vi mennesker har, bare vi kvitter oss med slaggstoffene. Jeg har skiftet ganglag. Nå kjenner jeg at egenjobbingen begynner å gi resultater. Og da kommer alt uanstrengt. Jeg har 1000 fine opplevelser å fordøye, så i morgen må jeg gå en fjelltur, så jeg får være for meg selv med alt det fine.

Ann Lill har skrevet fint om meg i sin post i dag. Anbefaler Taxibabe bloggen hennes også. Bergens Tidende har skrevet om hva jeg bruker tiden min på for tiden. I dag er jeg helt kake. Sitter i pysjen og klokken er 19:00 og skal legge meg snart. Det er klart at disse bergensdagene skulle gjøre utslag. Jeg har forelsket meg på nytt i Bergen, det er en utrolig vakker by, men jeg elsker Trondhjæm. Det er byen min, hvor jeg har mine nære.

Jeg holder på med en ny tekst, Innenfor Døren og jeg skal trene på SATS og hente ut motorsykkelen min snart. En fin tid ligger foran.

God natt,

Betty

Ingen kommentarer: