torsdag 26. april 2007

En Hånd Å Holde I



Har hatt mor og sønn ettermiddag. Hadde en før i uken også. Så frisøren lurer på hvor mange sønner jeg har. Skal ha en i morgen og, til frisøren. Sjakk Matt på Solsiden. Har funnet roen for en stund der, for de hører hva guttene sier.

Det er 5 av de, sønner altså. Og jeg begynner å ta inn over meg at min eldste bonus-sønn,AUN har giftet seg med Lis:


Og Lis har en datter som heter Lays, og det betyr egentlig at jeg er Bestemor og jeg gratulerer meg selv med å ha tatt det inn:

Guttene mine hoppet rundt og ropte i går: "Herregud, da er vi jo onkler og det er sant. Plutselig er de onkler. Livet byr på mye, livet er rikt. Jeg gleder meg til de kommer her og vi kan få skjemme de bort, for jeg skal bli verdens beste bestemor. Jeg skal ikke oppdra noen ting, men spandere og kose meg med at nye mennesker blir glad i meg.

Jeg synes Aun er stein tøff. Han satser på hjertet sitt, måtte mange lære av ham. I stedet for giftering, har de tattovert seg. Dette er 2007 utgaven og opprøret mot det bestående og for livet:


Avslutter med dette og med en hyllest til livet og de nygifte og Lays!

God kveld,

Betty

9 kommentarer:

Skippern sa...

Hehe, ja det skjer ting i livet mitt naa, fra eventyrlysten ungkar til gift mann paa superkort tid :D

Betty Boom sa...

Superbra!

Betty

trine40 sa...

Gratulerer, alle!

Betty Boom sa...

Tusen takk! Det var veldig hyggelig med en gratulasjon!

Betty

Anonym sa...

GRATULERER fra oss også:>) Heldig er hun som får deg til bestemor.

Klem fra Vilja og Marit

Skippern sa...

Du glemte aa nevne at det kan bli store distanser her, har akkurat sjekket ut reglene for at hun skal faa permanent opphold i Norge... vi maa bo her i over tre aar foerst, men oppholdstilatelse blir automatisk gitt saa lenge vi er gift :D

Anonym sa...

Ble rørt nå!

Gratulerer til de nygifte. De var så søte begge to.

Betty Boom sa...

Sexy:

Takker

Betty

Lilly Craft sa...

Grattis da bæste! Hihi!