søndag 26. november 2006

Øyeblikk

Det er mange som er begeistret for filmbiten, så da smeller jeg til med en til, som John Arvid har laget:





Jeg har laget middagen i dag og lånt rødvin av naboen (hei Toril:-). Jeg sier det bare, hadde ikke jeg levert brød eller lånt vin, så tror jeg knapt nok jeg hadde sett naboene. Så det er en grei unnskyldning for å holde litt kontakt her og der. Folk virker usannsynlig travle denne høsten og det er jeg også, så jeg sier ikke noe på det. Men det er prioritering det og, som alt annet.

Jeg har vært på en nesten 4 timers kreativ øving og det er bortimot det fineste jeg vet. Det er få ting som er på høyde med det. Jeg gleder meg helt villt til neste uke, for da er det tattoo igjen, rakfisklag og andre forskjelligheter. Og beinhard fokus igjen på trening og mat.

Jeg har roet ned innsatsen i heimen. Ellers så kan jeg jobbe meg ihjel. Det er alltid en ting jeg kan flytte på, så det er best å la det vær. Det er søndag og våren kom tildlig i år. Det er snøfritt og mildt og mørkt. Jeg skriver tekster og koser meg, så da er det bloggen jeg lar vær.

Ha en god søndagskveld,

Betty

Ingen kommentarer: