lørdag 17. november 2007

Kom Hvite November!

snølaging

---------------- Jeg er om mulig, veldig barnlig og venter på at snøen skal komme, skjønt har den vært her og jeg har utnyttet den til det fulle. Laget engler i snøen og det hele. Det blir lysere og lettere med snøen. -----------------



--------- Innelivet i November byr på utfordringer. Ihvertfall sa en av gjestene i kveld: "Jeg har aldri sett en klovn med englevinger". Det har faktisk ikke jeg heller, men nå så.... --------------



------------- Disse to flotte peningene her, hadde felles bursdag i dag. De er som godt lim og jeg må bare stå begeistret på sidelinjen og se de blomstre i hverandres nærvær. Det er rett og slett vakkert, det de har sammen, og de er bare 10 år... -----------------



--------------- Det var 13 barn(+ egne) på bursdag og her står vi som står bak. ---------------------

regn

----------------- I hagen er det bare en rund ball igjen av snø, ellers er det grønt, og det regner i denne byen, nesten konstant. Jeg lengter og venter på snøen. -------

God søndag,

Betty
snøøø

3 kommentarer:

merete sa...

God søndag til deg i regnet :-)
Litt englevinger og snøskulpturer i novembermørket får smilet fram, - takk.

Betty Boom sa...

merete:

be my guest :)

Har vært knallvær i dag.

S10ne sa...

Så fin du var :) Viktig og kose seg! Ser ihvertfall ut til at bursdagsbarna hadde en super feiring med engasjerte mødre :o)