lørdag 28. februar 2009

Bra Lørdag!



----------------- Lørdager har brukt å være helt pyton, før, og da etter kl 15:00. Kjenner snevet av nedsiget ennå, men skjerper meg. I dag har det i grunnen vært glimrende, fantastisk, en indre ro, utrolig vær, føre, lyst på livet-følelse, fremdrift, form, suveren-følelse. Trenger i grunnen bare å le litt mere, så nå har jeg sett JUST FOR LAUGHS og ungene sitt bidrag for å få meg i humør er DENNE --------------



------------ Besøkte hytten Ruben har laget, og det var en god investering i dag. Only Love. ----



---------- Denne ukens bad ble grundig dokumentert av TV-trøndelag, kan sees her: I KALDESTE LAGET --------------


Gunnar ringte og jeg fikk tørketrommel for free. Fabelaktig fyr forøvrig. Går for Tae Kwon Doe`en, stålkontroll og en drivkraft for sine egne seire. Jeg har mye å lære, han har en "fire og frihet" til inspirasjon.

På torsdag besluttet jeg meg for at jeg ikke gidder å holde foredrag mer. det suger for mye. Pengene er ikke verd det. Og det fantastiske er, at etter beslutningen ble tatt, så flyter energien min lettere. Frihet fra negative arenaer er essensielt for å kunne vokse. Jeg har virkelig fått bort noe som forstyrrer. Så hvordan skal jeg nå ha inntjening. Det blir ihvertfall ingen ordinær jobb, det er sikkert. Saken er at med avgjørelsen kom det en ny åpen vei. Jeg var ærlig med meg selv og en ny dør åpnet seg. Jeg ble kvitt en hindring. Visste ikke at det begrensenset energien min så til de grader, men hva har man et langt liv til? læring!

God kveld,

Betty

2 kommentarer:

Unknown sa...

Sagt det før, sier det igjen...dokk e steik-tuillat som bada no!!!

Betty Boom sa...

Kari: Noen må ta ansvar ;-)