lørdag 14. februar 2009

Stay In The Story



-------- I går opplevde jeg er rå konsert. Sanglærerne på COMPLETE VOCAL INSTITUTE i København, hadde konsert. Cathrine Sadolin, grunnleggeren til venstre på bildet. ---------------



------------ TNT, superkonsert forrige helg. ------------------

Det skjer da litt. Ihvertfall i dag. Fra helt blokkering på sangen til total forløsning, og da blir jeg mega lykkelig. Det er egentlig så forbanna lett, det er bare det at vi gjør det vanskelig. Muskelminnet har lært seg mye feil og det må relæres. Jeg er i Køben og "showing my ass bare" igjen.

Det er fint å ha hodet litt for seg selv. Tenke ferdig noen tanker. Treffe nye mennesker. Nye møter skaper nye versjoner av deg selv. Har skrevet 3 nye sanger og jeg har lyst til å synge hele tiden, høyt!

Keep Path,

Betty

7 kommentarer:

Anonym sa...

Fra det jeg husker fra min sangleksjoner var at det var bare å åpne munnen å synge.

Og det gjorde jeg, da hele bygda stod i kor. Kontraalt, fra G3 og opp til D5.

Üansett, det var ei spennende tid

Betty Boom sa...

Sexy: I don`t believe you. Det høyeste vi damer kommer er C3. Da høres jeg ut som en hjemløs katt, men det er en helt annet sak.

Anonym sa...

Er det liksom det høyeste kvinner kommmer????


Uansett, ditt problem at du ikke tror meg.

Betty Boom sa...

Sexy: Det er nok det, menn ligger på C2.

Bernt M. Johnsen sa...

Betty & Sexy: Dere snakker nok forbi hverandre. Betty bruker norsk og skriver C3 for tre-strøken C (strengt tatt skulle hun kanskje ha skrevet c³). Sexy bruker tydeligvis engelsk, hvor C6 er betegnelsen på akkurat den samme tonen. Se f.eks. i om toner i wikipedia.

Hvis vi holder oss til norsk, hadde Sexy da et spenn fra g til d².

Anonym sa...

Takk for link, Bernt.

Betty Boom sa...

aha ... liten g til d2 .... engelsk/norsk

skjønte det egentlig shø...inni meg... men lettere å lage et nummer av det og det gir jo mere temperatur...

jeg skulle kanskje skrevet 3 strøken c

Thanx til begge