søndag 1. februar 2009

TEKRØ I STØTET



--------------- Kåret til en av verdens største kultgitarister -------------------




------------- Adressa, lørdag 31.01.01 ----------------------

Vel, når jeg ikke har blogget, har jeg blant annet jobbet med Tekrø, som for meg først og fremst er et fantastisk menneske. Han har en utrolig evne til å løfte andre mennesker opp, og få oss til å føle oss gode. I mitt 45 årige liv, så har jeg ikke møtt noen som har tatt låtene mine så til sitt hjerte, arrangert og produsert en hel lp med meg. Det er en underlig sak å arbeide med vår tids Edvard Grieg, fordi det blir så synlig hva en sjøl kan og ikke kan. Men her var det bare respekt og litt nyttig kjeft, som skjerpet alle sanser.

Tekrø er i gang hele tiden, med nye prosjekter, ta en titt på hjemmesiden hans

Ha en fin søndag dere,

Betty

3 kommentarer:

Runa sa...

HEI!Tydelig at du er i støtet også!Så spennede med plate!Håper den blir å få kjøpt :-)!Forstår at du går litt på ski også.Nyt dagene i fulle drag-en vakker uke ønsker jeg deg!

Lilly Craft sa...

Suverent! :D Håper plata selger som bare fy!

Betty Boom sa...

Runa: Denne platen blir å få kjøpt. Jeg skal gå og kjøp den sjøl også :-) Ski er fin gli inn i fremover.

Lilly Craft: Ja, la oss håpe det :-)