søndag 15. februar 2009

Rytmical Tasks



-------------- Betty, fornøyd med meg selv, virkelig kastet meg ut på dypt vann denne helgen, står sterkere enn noen sinne. -------------------



---------- Nusrat Faten Ali Khan, nytt navn for meg, ganske fri i det som gjøres. -------------

I dag har jeg improvisert masse med disharmoniske toner, og det er deilig å være en plass det er lov, og i tillegg synes de det lyder kult. Måtte også starte med andre toner og hente meg inn og synge på taktene jeg plutselig fikk beskjed om. Rocker ved "the support". Stemme er og blir et "vulnerable" instrument.

I dag lærte jeg også hvorfor det i headsettet i studio ikke høres så veldig forskjellig ut når jeg synger i metal eller uten metall. Neutral eller Curbing, Overdrive og Edge. Sannsynligvis fordi det står kompressor på. Kan være nyttig å få den av, for å høre eget spenn. Vet overhode ikke om dette er interessant for dere, men for meg i dag, er det selve livet.

Cause I`m here to remind you,

Betty

2 kommentarer:

=Anja sa...

Hehe
Trur j befinner meg på like dypt vann
Bl a. intervju i avisa Sør Trøndelag på tirsdag- og så blablabla blomsterbutikk og boklansering nå til helga

Betty Boom sa...

Anja: Dette er bare veldig bra, men forstår følelsen om du er litt skjelven :-) Jeg heier på deg!