torsdag 7. september 2006

Betty Bloggli Boom

Det er ”bare” en ny dag, og jeg setter meg, for jeg startet på 16 prosjekter samtidig. Nå er det ”bare” eltemaskinen som går og jeg som skriver.

Jeg har mye jeg vil fylle denne dagen med, blant annet skal jeg ”bare” gå inn for å finne en gammel låt vi laga på slutten av 80 tallet. Den het: Gutt elsker gutt! Og hadde vært så bra å ha med på homseuka. Det betyr at jeg må igjennom den gamle kasetthaugen, intet mindre enn det! Så skriver jeg ”bare” på en ny sang, som jeg tenkte skulle være et samspill mellom saxofon og meg.

Jeg så dokumentaren om Lasse Myrvold i går, sterkt å få gamle dager inn på kjøkkenet mitt. Lasse som døde av kreft på søndag, ble også påtent da han var sjuk. Han måtte lage ferdig noen låter. Jeg har bestilt blomster til begravelsen (5 solsikker) og jeg har vurdert ferdig om jeg skal dra dit, det skal jeg ikke. Jeg må konsentrere meg om egen helse nå.

Jeg går ”bare” og venter på posten også. Det er mest fordi jeg har vondt i magen, om det er fysisk eller psykisk vet jeg ikke, og det spiller faen så liten rolle i grunnen. Ideelt så ønsker jeg meg at dette ikke skal plage meg og at jeg kan gjennomføre låtene i kirken søndag 17. september og ligger på operasjonsbordet den 18. Da har jeg 3 uker på meg til vi skal fremføre noen låter igjen og det er god drivkraft i dette.

Ruben hadde en fin forklaring på livmoren her, han har lært at den skromper inn når det ikke er baby inni, og blir større når det er baby der. Kanksje jeg hadde en ballong inni der nå, som ikke var en baby, men som de bare kunne ta ut. En ballong bror, en slags luftbror. Joda, hvem kjøper ikke en slik forklaring?

Jeg gleder meg til Tomatis igjen i dag. Det er en fin prosess for styrking. Det er første foreldremøte på ungdomsskolen også, nå er vi i gang, folkens. Der er deigen most og jeg skal på leiting. Vi blogges,

Betty

2 kommentarer:

=Anja sa...

Godt å se deg i kveld, Betty- på skrivekurset.
Har begynt å ta tak i ting på ordentlig nå;trur det er derfor j var så innmari sliten-
Kommer sterkere tilbake-
Aoh Anja
Slutt

Betty Boom sa...

Du er vakker!


Betty