tirsdag 5. september 2006

K R A F T !

Ja, da er de tunge tankene tenkt, og som ernæringsberta sa, det er helt naturlig. Jeg er i besittelse av landets beste fagfolk rundt meg, og dette benytter jeg meg av. I morgen skal jeg i et slags interju, hvor tilhørerne er de som skal ha ansvar for reformen NAV. Mer om dette i morgen.

Det jeg blir lei av som jeg sa til henne, er å repetere historien. Jeg skriver om den, og det er bra for meg. Da slipper jeg å si ting om igjen. Jeg trenger rett og slett å være i fred, og det er et legalt behov, ikke sant?

Igjen jeg styrer bussen min sjøl, og jeg sier i fra hvis jeg trenger noen å prate med. Men det behovet avtar, når jeg bruker folk i feltet. Andre folks usikkerhet kan jeg ikke ta meg av, informasjonsbehov og omsorg er to forskjellige saker. Jeg tror jeg må begynne å henvise til blogg, jeg.

Jeg har bare snakket om operasjonen med noen få og jeg trenger ikke å snakke med alle om det, slik jeg kanskje har gjort det før. Jeg trenger å være i ro med meg sjøl, med Bernt og med guttene.

Hvis folk vil prate med meg, så finnes det andre ting som skjer. La meg se: Brødbakst, trening, tattoo – engelen, vektreduksjon, hva skjer i helgen, eller:” Skal dere på tur i helgen?” eller: ”Hvordan har dagen vært?”. ”Hvordan går det med boken?” (et bra tips), ”John Arvid blir 14 år neste uke, ja” eller ”Hva så dere på kino?” Eller fortelle om noe fra sitt eget liv, går jo an. Dette blir liksom upløyd mark. Jeg simpelthen orker ikke tanken på å stå og levere og levere og levere!

For slik opplever jeg det, at jeg må levere!

Kreftforeningen arbeider med å hoste opp et kontonummer, og det kommer sikkert i neste blog, for de som vil gjøre noe konkret for meg og mot den jævla møkka kreften.

Jeg har sendt 3 cd`er av gårde i dag. 2 til Tromsø, med beskjed om å kopiere, og gi til de som kommer på konsert med oss, når vi drar dit på starten av året. 3. til Tattoo Wolrd, Trondhjæm, fordi der verserer det at jeg synger jazz (det er jeg ikke i stand til).

Død over jazzstemplet. Jeg synger som en kaffetrakter, men jeg gjør det oppreist.

Per Kristian og jeg skal på Tomatis i dag.Et ledd i vår behandling. Jeg gleder meg. der kom Per Kristian hjem. Yeeeeh.

Ha en god dag,
Betty

1 kommentar:

=Anja sa...

Helvete!
Skrev blågg i kveld som æ va ok fornøyd med-så ble hele driten slætta.........
God Natt Betty!
Slutt