lørdag 30. september 2006

Forever Young


Rocking til Forever Young med F.o.N, coverlåt orginalt kjent av Alphaville.











Betty ord: Jeg trenger egentlig fokus på noe annet, på høststormer, høstformer og mye annet. Jeg trenger at du Gud setter grenser for mitt sant, men jeg vet at det er for mye for langt.

Jeg har det hele sjøl, jeg har nervene, jeg er levende, jeg er et mesterverk og krevende, jeg er alt det du sa, så bastant.

Jeg kjenner høstmørket sige på, det er hustrig til kroppen og jeg vet at jeg må, kle på meg, når jeg egentlig vil kle av meg, det er sant.

Jeg er stor, jeg er hårat og jeg har ikke barbert meg. Jeg er intrigemaker, dyktig baker, leker meg med ord i bakket, jeg er meg, og det er mangt.

Jeg er på vei, og jeg kjenner deg, jeg er lei av alt du står for, alt som er utapå og falskt, jeg er infernarlsk!

Det jeg vet om deg, er at du bedyrer dommedager, og instruerer andres plager, og får alle til å tro at det er sant.

Hvem var det som vant?

Se på deg selv i blant.

Du slår også trommer, som apene gjør det!

God natt,

Betty




... one of these days this boots are gonna walk all over you ...






















Betty's gutter samlet rundt ett bord





















John Arvid gjør lekser fredag kveld. Legg merke til whiskey-skapet i bakgrunnen - snakk om oppvekstvilkår.















Rødvinsruset hilsen fra Aun Yngve, bonus-sønn nr. 1
Betty hilser fra nabo-stolen, med slagordet "Only the sky is the limit"

1 kommentar:

=Anja sa...

Ikke en dag uten *Bettys Blågg*!