onsdag 27. september 2006

Til Tross For Puppene!

Livet må jo gå videre, både med og uten pupper. Og det er ikke hvordan man har det, men hvordan man tar det, som kjent. For meg blir det uansett mye puppeprat fremover, av forskjellige årsaker. Tur til Telemark sykehus for rekonstruksjon, og eksponering for kreftforeningen:

Folkemøte om Brystkreft

Mandag 9. Oktober 18-21
Hotell Britania, 5. etasje

Innslag:
Anne Lise Nessæther, seksjonsjef
Forskning og ny viten,
Steinar Lundgren, onkolog
Brystkreft sett fra en ektefelles side-
Bernt Johnsen
Presentasjon av kalenderprosjektet: LYKKE
Betty Johnsen,
Fotograf: Lasse Berre
Kunstner: Kristine Maudal
Spesialkonsulent kreftforeningen, Arild Domaas.
Underholdning med BBBB
Svartlamoen hardkor
Dansere fra SATS
Møteleder: Siri Gellein

GRATIS
VELKOMMEN

Jeg fikk en knusefin kommentar på bloggen min fra Trond og åpner hans side, hvor han har laget en hel post om meg. Takk skal du ha. Jeg føler meg beæret.

Brødene er bakt, øvesangen er lagt, nå ryr det snart inn 3 skolegutter. Jeg hadde besøk i går av en kusine fra Bergen, hyggelig! Vi går igjennom hvorfor ting er som de er, og hvorfor det ble slik. Fint å kunne gjøre det med noen som var der, den gang. Du får en følelse av å være litt mindre aleine.

Ha en knusefin onsdag!

Betty

1 kommentar:

Anonym sa...

Du er tøff, Betty! :klem: