fredag 8. desember 2006

Halvveis inn i Himmelen!















Halvveis inn i Himmelen og nattens mulm og mørke treder inn i Stuggudalen.















Min kjære Broder!















Egil vårres er kommet!!!















Da har roen senket seg over meg. Et hus for meg selv, mens gullrekka arbeider i studio, er bedre enn forventet. Vi har to lydteknikere på skift. Lars er på julebord, og Kriss jobber skift. Det er moro å klekke ut låter. Vi startet kl 10 i morges og nå er klokken der igjen. Det er godt å bare ha dette å tenke på og ikke noe mer.

Jeg skal synge ”take” i morgen og gutta truer med møljepuling da. Vi skal se hvem som psyker ut først her. Jeg valgte meg oppvasken for å få være litt i fred. Det er travelt med mange svære personligheter rundt seg hele tiden.

Egil kom i kveld, og det synes jeg var skikkelig trivelig. Han, Sigurd og jeg har som sagt 20 års jubileum neste år. Og det er da noe å skrive hjem om. Han dro rett ned i studio, med de andre, etter en svær middag. Jeg skal dit etterpå, og kanskje beveger vi oss inn i Stuggudalen sitt julebord. Jeg hater jo egentlig slike type fester, eller det vil si, jeg er sosial inkompetent i slike lag. Men jeg er veldig nyskjerrig på hvordan det foregår opp i fjellene, halvveis inn i himmelen. Tenker de dypere tanker her, eller kødder de bare mer? Hvis du er en særing, går det greit å overleve her?

Nå har jeg fått den pausen jeg trengte og rykker ned i studio. Thomas måtte på spilling i kveld og dro til byen, kommer opp igjen i morgen. Jomar, vår greske gud, gjorde bassjobben og måtte fær. Færra vakkert, Jomar! En spesiell hilsen til deg Thomas, vi er her! Du aner ikke hva vi har gjort med Forventet :-)

God fredagskveld,

Betty

Ingen kommentarer: