mandag 4. desember 2006

Månen er Vakker!

Endelig litt bloggetid. Jeg har huset for meg selv og det formelig elsker jeg. Det er utrolig godt å være aleine. Og jeg har en hel time til. Jeg startet hardt i dag, yogaøvelser, frokost, det vanlige og stilte utenfor CAPO kl 09:00. Vår lokale sportsbutikk, med utrolig mange hyggelige mennesker som jobber der.

I dag ble jeg ekspedert av en garva musiker, som syntes at: fuck forever, var genialt på en t-skjorte og Get Powered på ryggen. Anledning:Vi tok bandbilder i dag, hos norges beste fotograf: Lasse Berre.














Det er noe veldig bra med Lasse. Han fanger personligheter. Han får ut det beste av deg på et øyeblikk. Det er et privilegium å få jobbe med folk som er overlegen og ydmyk i faget sitt. I dag tror jeg han trakk ut det beste av BBBB. En livat og kul gjeng, med spilleglede.


Jeg kjørte til Heggstadmoen i morges og sorterte mitt søppel der,og så sprakk jeg. Egentlig skulle Aun og jeg på Ikea, men det maktet jeg bare ikke. Jeg måtte sove, så jeg steinsov i 2 timer. Pynta meg og sprang på dør. Livet er så himla sterkt for tiden, at jeg må bare hvile skikkelig innimellom. Det er kraft, dynamikk, progresjon og vekst i alle oppgavene jeg gjør om dagene. Det krever sin kvinne å lykkes også. Å stå i sitt eget lys er krevende. Det skal god ryggrad til å bære gode dager.

For alt ekskalerer! Både det ene og det andre krever nærvær og nye beslutninger. Så skal du oppføre deg rimelig spiselig overalt og det krever søvn. Men det er herlig å være inne i en god steam.














Det er flott å få være omgitt av så mange herlige mennesker, som bare pøser på. Og så er vi i gang og skaper våre egne liv, slik vi vil ha det, slik vi vil fremstå og vi vil ha mer. Studioseansen tok en drøy halvtime, og vil huskes som en evighet, fordi den inneholdt så utrolig mye. Det er det som er herlig me å leve sterkt, alle minnuttene blir mye verd. De fortoner seg som mye mer enn det de er.


Egil og Broder er av gamle gutta. Egil og jeg har 20 års jubileum neste år. Det er noe å blogge om det. Og ennå er vi ikke lei av hverandre. Nå er vi så innkjørt at vi like godt kan holde på til rulatoren krever oss. Egil blir bare bedre og bedre saksofonist, ingen tvil om det. Broder har nylig fått barn nr.2, det er egentlig en fantastisk nyhet og snedig at ikke jeg har nevnt det før, men barnet skal leve i 100 år, så et er aldri forseint å si det.


Jeg må nevne at gitaristen vår, Ole (barhoda på bilde) bor på Elverum og dro hit for å la seg avfotografere i en halv time. Det er innsats det. Da vil du det du det du holder på med. Han dro med tog hjem i kveld og kommer opp i studio på torsdag. Viljen til å rocke!


Thomas til høyre er trommisen vår. En eminent musiker og har blitt en veldig god venn. Han har fått med seg Erlend (venstre)på bass inn i BBBB og vi gleder oss villt til det. Skjekk locken da, dette må bare bli jævli bra.



Litt lonely her, men det varer ikke lenge.



Betty, Sigurd - trombone og Morten - trompet.





Et litt spaca bilde, men det eneste av Nina. Jeg regner med at Lasse får henne bedre fram enn dette bilde ville.

En formidabel dag. Jeg har slitt som et helvete for å få lagt ut disse bildene i dag. Blogger fucker opp det jeg vil. et må jeg finne ut av. Her ramlet det inn masse gutter.

God kveld,

Betty

Ingen kommentarer: