torsdag 1. februar 2007

Hyperactive Amateur

Klokken er fem om morgenen og jeg får ikke sove. Jeg føler meg dobbelt så pigg som i går. Da er det greit å ha denne leikeplassen min, bloggen. Jeg googlet Lasse Gjertsen og har ledd så operasjonssårene svei. Jeg finner hans ideer som geniale. Youtube linkene anbefales sees i rekkefølgen jeg har satt de opp. Toeren understreker eneren. Hvis du vil se mere, synes jeg at opptaksprøven hans til Volda var stor. Fyren fikk tilbud fra et bilfirma om å lage reklame. Han hater reklame, så han takket nei. Fyren er tror på seg sjøl og det han lager, utrolig bra:








Jeg spurte han på urørt om han kan redigere filmingen til Doctor Doctor for meg. Vi får se. Han får sikkert 100 000 tilbud, men hvis han liker ideen, så muligens. Jeg kan ikke få noe annet enn et nei.

Jeg føler ennå at puppen er litt stuffed, men dette går kjapt oppover.

Livet er rikt, folkens.

Betty

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lasse Gjertsen har mye bra på youtube. I tillegg til de du har listet her (som kanskje kan sies å være de beste?), har han mange flere som også bør sees. Regner ed at du har sett flere av de. Jeg liker spesielt den med hunden.

Anonym sa...

Det må da gå an at han lager den der video. Jeg ser ikke svart på saken.

Betty Boom sa...

xmasb: Hva med fotballkampen og 1 klassen som passer seg selv. genialt.

Sexy: Har ikke hørt noe fra ennå.

Betty