mandag 10. mars 2008

Ankomst



------------ Oslo by morning. Samme plass som jeg har tatt bilde før, for de som henger med :) --------------



---- Traff Terje Tysland, som jobber i studio her på øyen, og gjør ferdig siste platen sin. Ble invitert til en rockeklubb, Buster i Arguineguin tirsdag og torsdag, med jamming og greier, men jeg er ikke noe jammedame, og har avtalt fottur i fjellet torsdag. Dessuten blir ungene utrolig masete når jeg gjør mine greier, så det får bli en annen gang. ----

Greide bare å laste opp to bilder, det er en serverfeil hos blogger. Så de beste bildene sparer jeg til en annen dag, nå skal jeg ut å flyyyyy.

Svarer kommentarer seinere.

God kveld her og der,

Betty

2 kommentarer:

=Anja sa...

Hei Må bare si det
Har ALLTID likt Teje Tysland veldig godt- selv om han aldri har hatt noen kjempesuksess
Når han synger er det som en alpha-hann tuter mot månen, men han er aldri bitter

Betty Boom sa...

Anja: Må bare svare: Terje er en fin fyr. Har vært nominert til spellemannsprisen mang gang, men han har liksom sin egen kategori og har aldri vunnet noen. Jo, en gang med Prudence med Takk til Dokk. Han som meg, savner gamledager hvor musikere var snille med hverandre, hjalp til og sånn. Men vi kler ikke å være bitre, så vi holder på med det vi gjør og trives med det.