mandag 17. mars 2008

Førnøyde



------------- Jeg har frest fra meg .......... -----------



------------ Gutta har hoppet i havet. -------------



-------------- På alle tenkelige måter. --------------



--------------- I alle stillinger ---------------



------------- Jeg har vært ute og flydd --------------



----------------- Vi har opplevd ----------------



-------------- Og funnet styrke --------------



-------------- Og funnet ut at vi e egentlig ganske kul. --------------



---------------- Viser dokkar ene delen av leiligheten. Det ene soverommet har boblebad og tv of course ---------------------



--------------- Sett fra andre siden av rommet -------------



-------------- Her går det virkelig an å slappe av ---------------



----------- Begge bad har to vasker, og gode høytalere på badet. ----------



-------------- Bare en detalj, tørkepapir. Amerikanerne kaller det Kleenex. Helt up, lissom. --------------

Angrer aldri på at jeg investerte i denne hytta, hver dag her er beautiful.
En helt annen sak:
Jeg aner ikke hvordan man pisser folk opp etter ryggen for å få noe, har aldri skjønt den greien der. Jeg har bare alltid holdt fast i at ting må være ekte. Er det bare naivt og barnslig, eller er det modent og riktig?

IF YOU DON`t GET WHAT YOU WANT, ASK FOR IT

En formidabel dag.

Kun det beste,

Betty

10 kommentarer:

=Anja sa...

Det var da noen kuule og veldig feminine briller, Bernt:0)

Bernt M. Johnsen sa...

Anja: Det er Oakley testosteronbriller bygd for fart og spenning!

Livs lerreter og annet sa...

Koselig å følge med på bloggen din fra Syden! Det ser deilig ut med sol og vann. Kanksje noe å gi meg selv som en gave, når jeg kommer i ny aktivitet igjen(dvs jobb).

=Anja sa...

Pøhhhh-
Riktig søte var de:0)

God påske til deg og fammen:0)

Slutt

Tonita sa...

Hei Betty, - så deg blond hos tannlegen i dag. - Han abbonerer på "Bedre helse", - og der var du, blond of tøff - med bloggen.

En annen bekjent av meg var i samme blad - hun hadde ikke lengre problemer med tørr og irritable hud gitt, - fin krem å sånn vettu.

Fortsatt strålende ferie, here hjemme er det litt skumlere.

Tonita sa...

Her ble det skrivefeil - "og tøff", - og masse mere fine ord skulle det ha vært.

Bernt M. Johnsen sa...

Anja: Søte????? Aldri i verden. Det hadde da aldri falt meg inn å kjøpe meg SØTE solbriller!

Betty Boom sa...

Anja og Bernt: No comments :)

Liv: Det synes jeg vikelig at du skal gjøre. Det er godt påfyll.

Tonita: Ja, jeg var da blond en gang. Nå er jeg hjeMMe. Fint det og.

Bernt: Hvis jeg hadde insistert da?

TM sa...

Ahh, misunner dere bading og varmt vær! ;-) Håper du har ei god påske!

Betty Boom sa...

Travelling Mom: Vi er hjemme nå da, fint det og :)