fredag 7. mars 2008

A Real Cowboy




An old cowboy sat down at the Starbucks and ordered a cup of coffee. As he sat sipping his coffee, a young woman sat down next to him.

She turned to the cow boy and asked, "Are you a real cowboy?"

He replied, "Well, I've spent my whole life breaking colts, working cows, going to rodeos, fixing fences, pulling calves, bailing hay, doctoring calves, cleaning my barn, fixing flats, working on tractors, and feeding my dogs, so I guess I am a cowboy."

She said, "I'm a lesbian. I spend my whole day thinking about women. As soon as I get up in the morning, I think about women. When I shower, I think about women. When I watch TV, I think about women. I even think about women when I eat. It seems that everything makes me think of women."

The two sat sipping in silence.

A little while later, a man sat down on the other side of the old cowboy and asked, "Are you a real cowboy?"

He replied, "I always thought I was, but I just found out that I'm a lesbian!"



Ha en bra oppkjøring til kvinnedagen,

Betty

4 kommentarer:

GundaM sa...

Kjære Betty!
Gratulere med dagen ;) Var innom her igår og kikka men ikke i formen til å kommentere engang. Er litt bedre idag men ikke istand til å forlate stua, stakkars meg;(

Hater å være syk, og hater at alle andre rundt meg er syk. Spesielt ungene, blir så hjelpesløs. Men snart er det påske og snart er det vår, da skal jeg ut å fly!!!
Søren ta og;)

Tenker det var full stemning igårkveld....

Betty Boom sa...

Gundam: Det var det. Jeg kan med sikkerhet si at du gikk glipp av noe der. Men sånn er livet, helsa først.

Og det er masse tid til "ut å fly"..

Ha en fin kvinnedag. Rare greier, men jeg føler at hver dag er min dag og skulle man tatt på alvor kvinnedagen, så er det på et annet plan enn å skrive sms, blogger og sånt der. Kanskje kjempet for kvinner som ikke har de samme rettighetene som vi har her. Sjekk dette f.eks.
Viktigste oppgaven vi kvinner i vesten har, som har mat, demokrati, klær, trygghet er å ta ansvar for egen lykke og slutte å legge ting på andre og bruke friheten vår til å hjelpe kvinner som ikke har alt dette her.
Sjøl har jeg kontakt med en del kvinner i USA saom trenger støtte i forhold til kreft-saken. De har ikke samme offentlige helsetilbudet som her. Damer som har kreftspredning og som må vente med behandling til de har spart opp penger til behandlingen.

Skulle vel ha skrevet en knusepost i dag, har ikke bestemt meg helt. Har en fin flyt etter konserten og vil være litt i den.

Betty

Laila sa...

Gratulerer med Bettys navnedag! ;-)

Betty Boom sa...

Thanx, Laila!