fredag 26. desember 2008

Annerkjenne

Da er vi over en kneik her. Vært på Sats og svettet og jeg har roet ned, inni meg. Kald som en fisk, kom jeg meg igjennom julen, litt snørr og tårer, men ikke så mye som før. Har rett og slett: Acted in the face of the fear, og da blir det vekst av det her.

One And Only You

Every single blade of grass,
And every flake of snow -
Is just a wee bit different ...
There`s no two alike, you know.

From something small,
like grains of sand,
To each gigantic star
All were made with this in mind:
To be just who you are!

How foolish then, to imitate -
How useless to pretend!
Since each of us comes from a MIND
Whose ideas never end.

There`ll only be just ONE of ME
To show what I can do -
And you should likewise feel very proud,
There`s only ONE of YOU.

That is where it all starts
With you, a wonderful unlimited human being.
JAmes T. Moore

God Fredag,

Betty

4 kommentarer:

Runa sa...

;-)!!!! Godt!Og nyyyydelig sang i kirken!

Unknown sa...

nydelig, nydelig dikt...

Anonym sa...

Følger jo innleggene dine, glad for å høre at du har kommet deg velberga gjennom! :-) Tenkte på konserten din da jeg var i Trondheim noen dager nå, men dessverre for mye familiegreier som skjedde til at vi kom oss dit. Virker som det har gitt deg enda mer KNALL energi da!

Betty Boom sa...

Runa: Thanx.

Kari: Ja det er fint. Leser det ofte.

SerendipityCat: Kanke få med seg alt heller. Joga, jeg stod an av. Nå er 2009 året for meg, med energien på rett vei.