mandag 9. juli 2007

Betatt!

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å blogge bare for å blogge, men nå gikk det en elg foran stuevinduet mitt og jeg fikk et spaderkick og løp ut i regnet. Fantastisk. Grasiøs gange, rolig forbi og skrådde nedover stien, vi følgte den en stund, men "the show must go home", så jeg vendte hjem, fornøyd etter en trivelig kveld i godt lag.

Jeg er super klar for en ny dag, med opp til flere avtaler, så formen er stigende. Det er super godt at alle har skrudd av motoren, vi har ferie på vårt vis igjen. Ser frem til å få bade i sjøen, men i morgen skal jeg ihvertfall kjøre motorsykkel, det sa legen var greit.

Puppene gror som to småstore tomater, jeg er super fornøyd. Det er nesten så jeg ikke greier å konsentrere meg om noe annet. Det er helt fjortis, deilig det! Godt å bli satt ut og tatt av noe annet, enn alt som er planlagt og programmert.

Come on Tuesday,

Betty

Ingen kommentarer: