søndag 15. juli 2007

Cold Ride!


I dag har jeg hatt mitt livs nest værste motorsykkeltur, bare en tur banker denne. Forrige, tordnet det og tunnelene var mørklagt, pissregn og jeg skulle rekke en ferge, men da var det varmere og det er lenge siden.

I dag varte den bare to timer, men det regnet konstant. Jeg så ikke en drit og veien var såpeglatt. Jeg stoppet ikke et eneste sted, for da hadde jeg bare begynt å grine. Hanskene var klissklass og regntøyet ble droppet fra start. Men jeg kom meg igjennom. Varme klær og en kald pils og skrive blogg, hjelper det!

En ny kur, en ny infeksjon, som om det er hakk i plata. Dritlei av å være slapp. Så det er bare å legge seg og håpe på stigende formkurve. Folk som alltid er frisk har forakt mot folk som er halvsjuk, jeg vet! Men så har de sjøl aldri fått godt nok på tryne, det er nok derfor!

God kveld,

Betty

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hatt noen kjøretimer selv nå i sprutregn. Ikke hyggelig... Her om dagen tryna jeg skikkelig på en go-kart bane (nytt obligatorisk kurs), ble litt skjelven i bena etterpå. Vil ikke prøve det igjen.

Anonym sa...

God bedring Betty og ha en fortsatt god ferie. Vi snakkes :)
stor klem fra Kristin H

Alice sa...

Rart det der, hvordan det skal være så vanskelig for friske mennesker å forholde seg til folk som hangler litt regelmessig.

Jeg tror det er derfor det er så lett å kaste seg ut i det igjen, alt for tidlig. Man føler kanskje presset til å være frisk...

Betty Boom sa...

Teresa: Våte veier er skumle greier. Lykke til med oppkjøringen!

Kristin H: Hjerteligst. Ringer når jeg har litt å gå på!

Alice: På et vis kan jeg forstå det, hvis folk blir sytat. Jeg er ganske flink til å bære meg selv, men det renner over noen ganger :) Jeg lar meg ikke presse til en shit lenger, aldri mere.