søndag 8. juli 2007

Fine minner i fra helgen!


Herre kan vi, familietur, fisking på Bakklandet, pølsetermos og drikke med, en fin oppvarming til neste helgs hendelse. Det sennepsgule huset til venstre bodde vi i til minste mann ble 1 år, da fant vi Moholts Perle!

Ny stang! Kastet nesten over til bryggen på andre siden.


Ruben og Bernt sov i telt lørdagsnatt i hagen på Moholts Perle.

Jeg har hørt Smoke On The Wather ihvertfall 20 ganger denne helgen.

Ellers så har jeg skrevet en bra låt i helgen, alle kjenner når de har gjort noe bra i livet, da lurer du ikke på det, du bare vet det. Jeg vet!

God uke,

Betty43

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Betty.
Det så koselig ut.
Her regner d noe så helt jævlig så er helt deppa.
Skulle jo lissom ut å vise frem brunfargen jeg fikk på mallorca :-)
Sitter å tar meg litt rødvin da vettu så hjelper det litt.
Leste at du var uten bh. Er ikke det bare helt supert uten bh med protese inne i.
Jeg synes det er helt topp å gå uten i t shirt med nye vorter :-)
Den låten blir sikkert bra.
Gleder meg til å treffe deg å de andre " lykkepikene " Eva :-)

Betty Boom sa...

Kjære Eva.

Har sagt det før - og sier det igjen - det blir vårres høst i år! - det er helt ubeskrivelig deilig å lufte puppene, og overraskende positivt å få vorte på den nye puppen også, det gjør det hele helt og veldig kvinnelig.

Gleder mæ æ å,

Betty

=Anja sa...

Jeg å trives veldig med de nye puppene mine:0)

Betty Boom sa...

Og jeg gleder meg med deg :) Synes de er fine på deg!

Betty

Anonym sa...

Tusen takk for kommentar på bloggen min. Så fin blogg du har. Ser ut til å ha en herlig familie da:)
God sommer!
Klem Sandra Michélle

Betty Boom sa...

Sandra: Hjertelig og god sommer!

Betty