tirsdag 24. juli 2007

The show must go on!

Anja har lagt ut så kul billed rekke, med få velvalgte ord på sin blogg, og det er akkurat passelig sommerstoff på en blogg. Så jeg hermer litt her:

-------det er ikke mye folk å se i marka, så det er tid og rom for ettertanke og avstikkere------------


-------Rannveig har fått flygel i heimen og hun har hjelpt meg å snekre sammen en ny låt: Jada Boom, fine møter :)-------------


-------Siden jeg er blitt en lettvekter i blogg-sammenheng, så kommer et malebilde fra Moholts Perle, og sånn går no dagan :)---------------

God kveld,

Betty

6 kommentarer:

trine40 sa...

herrrlig!

Unknown sa...

gidder du å male utsiden på leiligheten min og? Den er kjedelig og stygg-grønn..

Egoisten
- Åtgaumsforvaltar med fargeglad smil

Betty Boom sa...

trine: rolig

egoisten: e`du langt unna då?

Betty
- ser muligheter i alle ting

trine40 sa...

fint skogbilde, hente ro i naturen..

Tonita sa...

Alltid fine bilder Betty. Legger du dem inn i en "blocknote" og velger stor størrelse? Mine har det med å bli litt merkelige.

Betty Boom sa...

Trine og Tonita: Det inspirerer til å legge ut flere bilder. Hjertligen.

Jeg la ut en post, før jeg svarte her, for å se hva jeg gjør når jeg "opplouder" bilder. Jeg trykker bare på bildet i grunnen. Etter at jeg skiftet til nye googlekonto, funker det alltid bra. Og bildene blir disse størrelsene. Har du skifta til ny konto som alle blogspotere må gjøre?

Betty