tirsdag 21. oktober 2008

Blogg-stoff



--------------- I møte med disse to kraftdamene, så stiller Knut Fagerbakke(varaordfører) seg diskre i bakgrunnen. -------------------



------------- To kraftsenter til, Kristin Sæther (daglig leder i Fagforbundet, avd. 174 og styreleder i fagforbundet Trondheim, avd. 069 og styremedlem i Trondheim Kommunale Pensjonskasse og min venn) og Lars Tvete, høyrepolitiker. -------

Jeg har kommet meg inn i mitt nye arbeid og jeg skal bygge noe, det er det kjekkeste jeg vet, action, produksjon, at det skjer noe, brenne, være engasjert. Jeg var på et kurs i dag, på BATTERIET med en annen engasjert mann, Bengt Eidem. Hvordan nå fram i media med viktige saker og erfaringer. Det var ikke så mye nytt under solen for meg, men jeg fikk treffe han og han ble med på en plan jeg har, og så har vi begge to kjørt korstog mot kreften og reiser oss for gode saker.

Jeg skal på øvelse.

God kveld,

Betty

10 kommentarer:

GundaM sa...

Så spennende da, bygge no ;0)

Og så heldig du har vært som har truffet Bengt og ikke minst denne Nordmørsjenta ;0) Var no et kjent ansikt ja...Hihi, god aften dame . Du øver jeg er leksehjelpen;)

Tonita sa...

Jeg har jo vært borte i måneder - har ikke fulgt med, vet ikke hva som foregår. Men - blir glad når jeg ser at du Betty er i farta.

Men tilgi meg, - hva er det nye arbeidet?

Betty Boom sa...

Gundam: De fikk jo treffe meg også da :)

Ja, det er litt spennende.

Tonita: Jeg har vært borte fra deg og. Jeg klarer ikke å klikke meg inn så mye overalt, det blir så mye inntrykk i disse tider.

Jobben er for kreftforeningen. Skal bygge en møteplass mellom pasient/pårørende og kompetansen som finnes, som skal stimulere til egenaktivitet og livskvalitet. :)

trine40 sa...

Den jobben høres ut som en bra utfordring - og artig å se dere powerdamene i lag!

Skippern sa...

Gratulerer med jobben, ser ut til å være spennende, utfordrende og givende. Stå på,

Kathrine sa...

...tør ikke kommentere jeg...

Tonita sa...

Kjempespennende Betty, - nå jeg følge med hos deg. Det er jo slike møteplasser alle pasientgrupper/fagkompetanse trenger.

Selv er jeg litt trist fordi jeg akkurat har lagt ned det som var ment å være en slik møteplass - og det pga virusangrep og desslike. Og dermed har litt av luften gått ut av meg.

Helt greit at du ikke har vært på besøk hos meg, - det har overhodet ikke skjedd noe på m å n e d e r.

Betty Boom sa...

Trine: Ja, ikke sant, men like mye power i meg og deg. Jobben sluker meg allerede, Trine. Skjønte det!

Skippern: Det er musikk som er i høysete, jobben er en vedsiden av greie, som jeg har begynt å like, og det er skummelt det. Håper det blir balanse og at det utfyller hverandre. Skjønner at du er på sjøen :)

Kathrine: Den skjønte jeg ikke. Er det noe jeg burde forstå her?

Tonita:..... og spør etter!

God bedring til deg!

Vi kommer på banen etterhvert?

Runa sa...

Oi!Så bra! Flotte damer!
Lykke til Betty! Ha en flott helg!

Betty Boom sa...

Takk Runa. Travel med mine greier for tiden. Dukker opp etterhvert. God helg tilbake.