fredag 3. oktober 2008

Fredagskoseblogg!!



--------------- Dette er Lars sine fotblad, kunne blitt et veldig bra bilde. Det er et veldig bra bilde, men du skjønner hva jeg mener. Tatt i dag klokken 16:00 på Søbadet i Trondheim. Han stupte ut og dette for 3. gang. Kun for fotografen. ---------------------



----------------- Lars kom opp igjen. Dette imponerer selv meg. ---------------



----------------- Georg uti. Ser at det begynner å haste litt. -----------------




-------------- Det skummer bra, overleveslesmekanismen trer inn. -----------------



-------------- Det begynner å bli kaldt i Trondheimsfjorden. Spenner til og med musklene i halsen. Jepp, nå begynner det å bli isbading folkens! ---------------



------------------ Vi traver opp og ned trappen. ------------------



---------------- Og etterpå har vi det så fint! Det er det bare sinnsykt toppen! Fantastisk! Helt vanvittig perfekt! ------------------------


God fredagskveld,

Betty

4 kommentarer:

Torilpia sa...

.. brrrrr ... :o)

Håper du har fått varmen i kroppen igjen ..

Ha en kjempefin fredagskveld!!

KLÆM!!

Betty Boom sa...

.. bzzzz ... :-)

Det har jeg!

Du også!

Klæm igjen!!

trine40 sa...

hmmm....kunne gjerne gjort det igjen, ja
Var en liten uro i kroppen før helga:)

Betty Boom sa...

Trine: Isbading fordriver uro. Jeg har badet mange ganger i helgen og det gir en oppvåkning hver gang. Det er liksom sekunder jeg husker veldig godt :)