fredag 31. oktober 2008

Glad Minnuttan.



----------- Sjefen min, Anne Lise og meg da, gjennomfører den fabelaktige inngangen til helgen, skylle kroppen i Trondhjæmsfjorden. Ser det ut som om vi har det fælt eller? --------



---------------- Det er jo klart at vi svømmer ikke så ualminnelige mange meter akkurat, men vi kjenner tempen på kroppen. --------------



----------------- juuuuuuuuuuuuuuhhhuuuuuuuuuuuuuu -----------------



-------------- ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, en gang til. ---------------- Artig ja --------------



------------ Jan Morten (om noen lurer :) ---------------------



-------------- Og så min lille venn, som ennå holder fast i Halloween. Jeg har ikke vendt meg av julebukk en gang, og aldri vent meg til knask eller knep, men tiden har endret seg, det er knask eller knep som gjelder, sånn er det bare. ------------------

God helg alle som en,

Betty

Ingen kommentarer: