fredag 24. oktober 2008

Show Our Ass Bare!



--------------- Camilla, vokallærer. Sjelden jeg møter en som har akkurat samme øyenfargen som meg. -------------------



--------------- Vi gjør de møtene vi skal gjøre i livet, og Arne er en av de møtene for meg. Han dukket opp i Køben på vokalskolen min. Et herlig møte. Han har vært fotbalklspiller på landslaget, men har satset på vokalen og uttrykket, han som meg. ----------------



-------------- Det er bare en måte å bli god på - det er å show your ass bare, gjøre oss sårbare.---------------------



Endelig København igjen, som å komme hjem. Hjem til folk som er fordomsfrie og som tror på meg på en helt genuin måte, som får meg til å prestere, levere, leve, være i senter, bruke energien rett og kanalisert, og det blir så bra når jeg får til det. Arne traff jeg på et sommerkurs i 2007 og så dukket han opp her. Nå har vi det artig, dere!

Det går i ett, så det blir ikke noe langblogging fra her nede, men et livstegn skal jeg ordne med. Har det fantastisk fint, når jeg kan møte mennesker fra hele verden som får til alt mulig, men som er ydmyke og lærevillige og som sier det slik det er: Jo mere vi kan, jo mere er det å lære.

Så til alle som har det helt klart og aldri gjør seg sårbare, god tur dit dere skal. Jeg blir igjen her i Betty 42, i meg selv, for å lære mere.

God helg,

Betty

4 kommentarer:

Torilpia sa...

København ja .. det er en standsmessig by det :o)

Du får kose deg masse - klem!!

=Anja sa...

Hehe
Love from yonder:0)

Anonym sa...

Kjøbenhavn er min favorittby.

Betty Boom sa...

torilpia: Det regnet hele tiden der.

Ha det fint du også.

Anja: Love back.

Sexy: Ser ikke så mye til byen når jeg er der, men lærer mye nytt :)