fredag 17. oktober 2008

Helgens Høyder og Dybder.



----------- Veldig energisk og flott, Jostein! Vi er i støtet, ingen tvil om det. -----------



----------------- Det er ikke panikk-kaldt. . . eller jeg får ikke panikk lenger. Siri og jeg vasker av oss uken. ------------------------



------------- Lars is back, og det ble en salto og jeg fikk med meg avslutningen på bilde. -----



----------- En ny og en gammel sirkushest, Ingeborg. Hun nye hoppet fra 3`eren som en pangstart, der er ikke jeg altså. --------------



----------------- Klar og fin fjord. -----------------



------------ I`m back and I`m on. Det er utrolig hvor dypt det går an å puste. Blir like overrasket over dette hver gang. Fantastisk å få kontakt med denne urkraften. -----------------

Jeg har mange helgehøyder foran meg :)

God helg, Betty

life

8 kommentarer:

Runa sa...

Vil ønske deg ei flott helg Betty!

Betty Boom sa...

Runa: Takk det samme, du flotte damen.

GundaM sa...

Herlig! Nesten så en får lyst til å prøve selv her nå....

Go helg til deg og!

Torilpia sa...

.. får litt gåsehud eller ståpæls av å se på de bildene .. :o)

Hva mener du forresten med det du skriver om pusten - trekker du pusten dypere enn ellers når du bader i det kalde vannet? Eller etterpå? Jeg har aldri prøvd - så jeg må bare spørre .. :o)

Ha ei kjempefin helg - klem fra meg!

Betty Boom sa...

gundam: bare vit at du er velkommen! klokken 16:00 hver fredag. Jeg kan ikke neste fredag, men fredagen etter det lar seg gjøre.

tolripia: et fantastisk spørsmål. Når du svømmer i kalde vannet, tvinger kroppen deg til å puste og den går som et lokomotiv. Det er etterpå du får det store draget. Den voldsomme følelsen av at kroppen er noe mere enn et redskap, mere et tempel med mange rom som du ikke har besøkt ennå. Pusten rekker rundt og inni det hele.

Vet ikke om du ble noe klokere av det, men det er en opplevelse.

Anonym sa...

Lurte på det med pusten jeg, også - men nå skjønner jeg. Det er sikkert sunt og godt, men BRRR, vet ikke om jeg noen gang kunne blitt vant til det iskalde vannet. Har du isbadet lenge? Ble du hekta med en gang, eller var det en prosess? Du deler iallefall mye flott med oss i bloggelandia, setter masse pris på å ha deg her! Klem fra meg**

Anonym sa...

En stund siden jeg har vært innom her nå. Jeg er like fasinert over den badingen! Jeg er så urolig i kroppen om dagen, lurer på om et slikt bad hadde roet meg... :)

Ha en flott søndag!
Teresa

Betty Boom sa...

Teresa: Det tror jeg garantert. Badet gir fokus og konsentrasjon og ro i kroppen :)