fredag 16. november 2007

BETTYS HARD CORE PJATT



God helg,

Betty

10 kommentarer:

Anonym sa...

*ler*
Same shit, new wrapping :o)

Anonym sa...

Takk for dagens smil!

Nå har jeg lest bloggen din fra starten av. Nydelig, ærlig, raust og ekte. Og dokumentaren jeg har sett på nett i dag hadde samme kvalitet.

God tacofredag!

Tove:)

Betty Boom sa...

Cecilium:

Good wrapping, new inspiration :)

Tove:

Djezzuz, du må ha brukt noen timer på det. Takk skal du ha. Jeg har skrevet en del på: Betty43 også.

Huff, det blir ikke vanlig fredag i kveld, konfirmasjonsforberedelsemøte og øving med minibbbb, som skal spille neste fredag. Men ungene kommer til og forlange taco uansett, vet jeg.

Alice:

God helg :)

Marianne sa...

he,he,he - den fikk meg til å åpne latterdøra :-)

God helg!

TM sa...

Ha ha.. Konge! :-D

Betty Boom sa...

Marianne:

.... forlenger livet :) God helg, Snuppa.

Travelling Mom:

En liten konge kanskje, men like god for det, altså :)

Anonym sa...

Ha, ha - ler godt her jeg sitter! God helg!

Tonita sa...

Herlig.
God helg!!

Anonym sa...

Glimrende *gliser*

God helg, Betty:)

Betty Boom sa...

Randi, Tonita og Mytteristen:

God helg ja! :D


Betty