onsdag 7. november 2007

Jording



------------ Årets såpelagings-gjeng til årets julemesse for korpset, det må til og er faktisk ganske hyggelig. ---------------



------------- Her har du små vakre såpeskjell, med vaniljelukt i. ---------



------------ En noe trøtt Betty, etter dokumentaren. Det sa plutselig stopp på å greie å ta inn flere tilbakemeldinger på filmen. Da var det godt å ha fokus på noe annet enn seg selv, gitt. Hverdager er best, uansett. ------------------

En god dag til dere,

Betty

9 kommentarer:

Marit sa...

Hei Betty! Jeg var i bil fra Oslo til Trondheim da programmet ble sendt, så jeg skal sette meg ned og se det nå, tenkte jeg. Er sikkert flott i massevis! Ha ei flott uke!

Marit

Betty Boom sa...

Marit:

Det samme!

Tonita sa...

Hyggelig fellessyssel fri for stress, og med godt formål.

Sier god helg nå, - drar til Tromsø i ettermiddag og er neppe på nett igjen før mandag. Kommer sikkert til å føle abstinens!

S10ne sa...

Dugnad må til ja! Utrolig viktig arbeid selv om det kan være litt tiltak innemellom :)
Ha en super dag!

Betty Boom sa...

Tonita:

God helg sjøl. Skjønner hva du mener, bare i dag har jeg vært innom pc`en 3 ganger :) Hvis det blir for gæli, så har de pc`er i Tromsø også. God tur.

s10ne:

Mest tiltak å kom seg dit. Når du er der, så er det hva du gjør det til :)
Powerdag til deg også.

Anonym sa...

Hei du! Så deg på TV her om dagen ja. Ja tenk jeg følger litt med selv om jeg er skikkelig rompe til å lese blogger om dagen. Ha en fin dag!

Betty Boom sa...

Selvisk:

Blogg er fritid, vi er innom hverandres sider av og til og det får være bra nok, synes jeg.

Lilly Craft sa...

Hei snuppa!
Jeg har ikke meldt meg helt ut sjø. Bare kuler`n litt. Jeg tar en tenkepause på hva jeg skal gjøre framover. Jeg vil jo jobbe mer med musikk og gjøre mindre av ting jeg ikke liker.

Dessuten ble jeg litt opptatt med den mannen som er så gjev...

Betty Boom sa...

Lady:

sjekk ut:

www.myspace.com/hogweedmusic

om det er noe for deg. De trenger en vokalist, lager mye låter og har bra opptaksmuligheter.

ELlers så håper jeg jo at vi får oss noen oppdrag etterhvert.