mandag 5. november 2007

En sesong er over!



--------------- Her kjører en av Ride-gutta sykkelen min bort. Skal på vinterlagring. Vemodig. Men det kommer en ny sesong, med kanskje litt mindre regn enn denne sommeren. --------------------

Så er programmet vist på NRK1, og jeg er superfornøyd med det Torstein Lillevik og jeg greide å skape av bilder. En hyllest til livet, kjenner jeg. En stor klem til hver og en som bidro til at filmen ble slik den ble, dere vet selv hvem dere er. Jeg har svart på sms og kommentarer det jeg har maktet i kveld, sett Anne B. Ragde film, og setter meg og ser programmet en gang til, stolt og lykkelig.

God kveld,

Betty
dollar

18 kommentarer:

=Anja sa...

God Natt Betty!

Anonym sa...

Har sett det et par ganger på nett tv allerede. Fått å svart på en del mail og sms. Bare positive tilbakemeldinger.

God kveld til deg også

Eva

Betty Boom sa...

Anja:

God natt, sjøla!

Eva:

Vi 12 damene må treffes igjen, sånn er det bare!

Tonita sa...

Tre av mine armvenner sms-et meg for så si fra om at "min" Betty var på TV. Gjett om du var!

Betty Boom sa...

"min" Tonita:

Det føles bra!

Rigmor sa...

Kjempeflott program. Glad jeg var i Norge nå så jeg fikk sett.

Det er sjelden jeg har sett noen med så mye liv i seg, Betty. Det var virkelig fint å se.

frikke sa...

Det var et flott og vakkert program med mye livsglede!
Kalender er allerede bestillt :)

Betty Boom sa...

Rigmor:

Takk. Glad du fikk se det. Nå kjenner du meg bedre i bloggebyen.

Frikke:

Cool. Takk skal du ha.

Anonym sa...

Så deg i går Betty, og ble både rørt, varm og veldig glad inni meg. Du og jentene er fantastiske!

Anonym sa...

Hei, Betty!

Håper du får tak i Bergens Tidende i Trondheim - Engelen skriver om deg i spalten sin i dag. Har ikke funnet den på nettet. Morsomt, du bør komme deg til en kiosk.

:-)

Anonym sa...

Kjære Betty!
Gripende og flott program!
Jeg beundrer deg sånn for pågangsmotet ditt og kreativiteten og evnen til å få ting til å skje og..og..og..
Ingunn

Alice sa...

Nei!!! Jeg glemte det av! Hvor kan jeg finne det på nett?

Åh, irritert på meg selv nå...

Alice sa...

Jeg fant det likevel. Og nå har jeg sett programmet, og ledd og grått om hverandre.

Mitt favorittsitat: Det skal gå 5 år før du vet sikkert om du er frisk, men på den tiden kan du ha fått noe annet! Jeg kan ikke gå og vente på det!

Veldig, velig flott Betty, du og alle kalenderpikene. Jeg er glad jeg fikk sett programmet!

Anonym sa...

Jobba i hele gårkveld, og fikk sett programmet først nå... SUPERBRA!!!!
Du snakker så fint og tydelig, og gir av deg sjøl i massevis.

Vil oppfordre alle til å kjøpe Lykke-kalendere som årets julegaver!!!

Kommentar fra junior: Hvorfor skal hun gå på sangskole, hun kan da å synge! Og kjempesterkt!

Anonym sa...

Takk til deg og de andre kalenderdamene for et flott program i går. Det gjorde et sterkt inntrykk på meg. Alle maleriene var også utrolig vakre, akkurat som dere damene. Full av respekt og beundring for dere alle. Klem fra Randi

Anonym sa...

I går var det Betty-kveld, og jeg satt stum av beundring foran skjermen. Flott program, flott dame og flotte bilder for en flott sak! Jeg er glad det finnes damer som deg!

Betty Boom sa...

Kjære alle:

Nå er jeg supertrøtt og greier ikke å svare mere, en etter en, så takk til dere for gode ord og tanker. Setter stor pris på det :)

Natta,

Betty

Betty Boom sa...

Goodwill:

Takk så mye, ja en flott bukett damer det der. Har vi en badedeal?

Trippel:

Fikk kjøpt BT, ja jeg er nektet i Hulen på livstid. En urettferdig dom spør du meg.

Ingunn:

Noen må bære fanen, jeg kan gjøre det. Takk skal du ha.

Alice:

Jeg så poweret i det som ble sagt der ja. Jeg har også hørt om folk som har fått tilbakefall etter 5 år og 2 dager, så det er ikke noe tema for meg å være i. Vi får leve mens vi gjør det :)

Takk Alice, glad du fikk sett det, siden vi følger hverandres blogger.

Marit:

Yepp, takker.

Ja, det bør være årets hoteste flatpakke under treet. Mye kunst for 300 kroner. Hils din sønn fra meg at det var hyggelig å høre og at voksne også kan lære mere, det tar aldri slutt :) Gutta mine synes jeg synger for sterkt : D

Randi:

Kalenderdamene leser her og får det med seg, men takker på vegne av oss alle.

Mona:

Tusen takk. Det er bra vi er forskjellig og kan gjøre hver vår greie, på hver vår måte.

Glad det finnes damer som deg og!