torsdag 8. november 2007

DRAMA QUEEN



----------- Jeg har gjort nye kroppsmålinger på fettprosent og har gått ned fra 45,2 % til 37% fett på 2 måneder, det er vanvittig bra! Fremdeles mye, men en bra endring iallefall og det gjør meg superglad. ----------------

Fettmålingene på de enkelte steder er endret slik:

Før:

Siden: 44,43,43
Maven: 37,37,37
Lår: 56,56,56
Skulder: 33,34,34
Triceps: 33,33,33

Etter:

Siden: 35,33,33
Maven: 33,34,33
Lår: 45,45,45
Skulder: 29,27,29
Triceps: 29,29,29

Muskelmassen har gått opp fra 52,2 kg til 60,2 kg.

Jeg begynner å bli i mye bedre form, så dette ser lovende ut. Fikk sånn godkjeft av psykriateren i dag, jeg måtte ikke knipe igjen og bli redd for å gå inn i nye prosjekter eller annet arbeid. Det var å lage drama av seg selv, og han har rett, jeg er kanskje litt overforsiktig. Men uansett så er planen å komme i god fysisk form, få muskelmassen opp i kilo og ta den siste operasjonen, så får vi se. Men det er virkelig en stigende formkurve - these days :)

I går fikk jeg blomster av fylkesordføreren, Tore O. Sandvik, han syntes at tv-opplevelsen var ærlig, livsbejarende og klok. Det var veldig hyggelig. Jeg føler meg beæret.

Har også fått sånne standard brev fra alle 6 forlag som Død Ved Ankomst ble sendt til: Cappelen, Aschehaug, Tiden, Gyldendahl, Damm og October, at de har mottatt manuset mitt, og det går 2 til 6 uker. Den som lever får se.

God kveld,

Betty

11 kommentarer:

Anonym sa...

Så deg på TV, Betty. Det var et positivt møte med mye håp og livskraft. Takk for det, og gudd løkk!

Betty Boom sa...

Hege:

Tilbakemeldingene har vært enorme, så noe bra har vi gjort. Takk skal du ha.

Anonym sa...

Kjempebra resultater!!
God helg.

Betty Boom sa...

Teresa:

Thanx. Har jobbet for det :), gøy med gevinst da. Helse is everything!

God helg til deg også.

S10ne sa...

WOW! Så flink du er Betty!!!!!!!!!
Utrolig bra jobba!

Ha en strålende helg!

Betty Boom sa...

s10ne:

Yepp! Begynner å hjelpe. Du er i form du og :)

=Anja sa...

Hei.Betty!
Tenkte å minne deg på at akkurat nå er jeg innom bloggen din og legger igjen kommentar!

Marte sa...

Virkelig bra jobba Betty!! Ønsker deg en strålende helg :)

Betty Boom sa...

Anja:

Jeg har gjort det samme til deg :I

Marte:

Det samme!

Anonym sa...

Grattis med hedersrosen i dag, lørdag, Betty! Vel fortjent!

Betty Boom sa...

Mona:

Takkogtakk. Fikk en melding i morges. Gratulerer med rosen og da tenkte jeg umiddelbart på infeksjonen rosen, som du kan få hvis du har operert bort lymfer i armen. Og svarte: Hva mener du? Sååå fikk jeg se...