fredag 2. november 2007

Så badedrakten passer!?!?



--------------- Det sluddet ikke, det regnet ikke, det var ikke en gang en kald grad, og sjøen var helt stille. Vakkert var det, men 8 grader i vannet, ikke noe å skrive hjem om en gang, men siden jeg lovet, Her Er Vi, trofaste isbadere, bygger oss opp til en ny sesong. -----------------



-------------- Okei, her er dagens lag. -------------------------



------ raske mooves påkreves -----------------



------------ en ut . . . . en inn -------------



------------- yes, yes, yes, dessverre ukalt bilde ------------



------------- Ullsokker, et hovedelement ----------------------




----------- De som kom etter :) -----------------------



------------- Sååååå kommer feelingen, en fredag kl 16:15, champagne i årene, klarsynt og glade, ikke står vi i kø hjæm, ikke ønsker vi oss et annet sted, aldri hatt det bedre, liksom. ---------------------------



-------------- Min eldste sønn har hatt arbeidsuke. Jobbigt, men fornøyd. Moholt Bunnpris. Butikken over alle butikker. Jeg handler knapt nok noen andre steder, liker å kjenne folkene, reolene, hva de har osv. --------------



----------------- A man gots to do, what a man gots to do! ---------------

Tilbake til kropptema. Filmen som kommer på mandag er supergreier, men etter gårdagensblogg så skjønner jeg nødvendigheten av at kvinner som er "vanlige" tør å være stolte over kroppene sine, at jenter i verden trenger at voksne damer er fornøyde med seg selv og er forbilder for noe annet enn det "perfekte". Vi trenger hverandres påminninger om at vi er okei, at kroppene våre nyter like bra, uten et ukeblad, uten noen som minner deg på de som er annerledes... for det er de som er det...ikke vi..det er de...som er i fåtall, og vi i flertall og vi er vakre, som vi er.

Jeg skal lage en kalender til før jeg dør!!!!



God helg der du er,

Betty

10 kommentarer:

Anonym sa...

God helg til deg også.

Betty Boom sa...

Sexy: God helg, snuppa!

=Anja sa...

Du har all grunn te å vær stolt av bloggen din Betty
Ekte RL opplevelser / selv om j kan bli litt lei av pupper og kreft og trenings-studio innimellom
Men jeg må no innom bloggen din hver dag, da
Det er ekte blod-dop:0)
Åhh
Skulle ønske jeg hadde vært tøff nok til å bli med på isbading, da
Love from yonder!
Slutt

Betty Boom sa...

Anja:

Bare si fra når du føler deg tøff nok!

Tonita sa...

Du kler vingene Betty!

God helg!

Alice sa...

Nå kan du stikke innom hos meg når du har et øyeblikk, kanskje du ser noe du kjenner igjen.

Og Betty, jeg synes du er fin både utenpå og inni!

Betty Boom sa...

Tonita:

Takk Snuppa!

Alice:

Can`t wait!

Føler det sånn jeg og, gitt! Men takk unge dame :)

Lasse sa...

God helg, ja!

Akkurat nå har jeg lørdagskveld med med merkelig Bowie i hedsettet. Og øl. Da blir det god helg!

Betty Boom sa...

Lasse:

Ja, det gjelder bare å finne sin egen greie, så blir helgene bra. Lenge siden eg har vært innom din side.

S10ne sa...

Må bare si det - jeg synes du er ei fantastisk dame Betty - både inni og utenpå! Du er kjempeflott!
Ha en super uke!