torsdag 29. november 2007

November suger!



------ Et sommerminne er fint nå. ---------------

Gudskjelov, jeg sier det rett ut, nå er heldigvis November snart over. Det er noe merkelig med den måneden, den suger! Jeg har fått igjennom at julelysene skal opp i morgen kveld, i stedet for lørdag og æ glær mæ. I dag har jeg faktisk vasket vegger, bilder, sofa. I år tyr jeg til julerengjøring. Har sett i kokebøker og funnet på nye ting å lage og tror sannelig at vi bytter rett på julaften også. Forandringens tid er et faktum. Pinnekjøtt har vært greien for oss, men i år tror jeg det blir det ribbe. Har to unger som ikke liker pinnekjøtt, tror ikke det skal bli kamp. Skal lage den fineste julen av de alle i år.

Har gått tur med Kari, den satt langt inne i dag, men er fornøyd etterpå. Nå er det trening og tur annen hver dag. Skal komme i form jeg, ja. You haven`t seen nothing yet:) Fikk Hjemmet i posten i dag, fordi det er et interjvu med meg der neste uke. Det ble faktisk ganske bra. Er ikke så begeistret for ukebladjournaistikk, men enten har jeg blitt softere eller så er var denne interjueren av det beste slaget.

Tidlig kveld, mye søvn, hjelper på humøret.

Velkommen siste dag i November,

Betty

5 kommentarer:

Tonita sa...

Bra med et intervju til - Da blir det ukebladskjøp til uka da, - ikke helt min greie, men du er min greie.
En av mine andre puppevenninner intervjues av Henne i dag, - til nr 2 i 2008. Husker ikke helt vinklingen, men det er relatert til noe hormoner og slikt og Ullevål.

Uansett om vi liker ukebladjournalistikk eller ikke så er det i alle fall bra når det er slik at ukebladene klarer å bringe ordentlig informasjon ut til folket.

Julelys - jeg venter i spenning, for du kommer garantert til å la oss få se! Gleder meg allerede.

Monica sa...

Eg gler meg og til november er ferdig. Puster letta ut over at dette er siste dag. :)

trine40 sa...

November har vært brukbart grei med meg i år, så jeg skal greie desember også. Men det er jaggu godt med alt som er unnagjort.

Må kjøpe ukeblad jeg også:)

Stilig sommerbilde forresten, positive tanker lurer seg fram!
God helg!

Anonym sa...

Greier aldri å venne meg til at "suger" skal være negativt. Kanskje jeg har et alt for positivt forhold til suging og sånt? ;-)

Men november 2008 har vært en skikkelig søppel-måned.

Stå på, du gjør en viktig innsats. På mange måter.

Betty Boom sa...

Tonita: Ikke helt min greie heller, men det er prisen jeg må betale.

Julelysene henges opp nu, klart du får sje. Hadde ikke tenkt så langt, men takk for tipset.

monica:so agree with you, kjøpt mæ kalender har æ å :)

Trine: Desember er enklere, mere varme i menneskene da, og mere eletric lights. November 2007 er historie, vi stod an av :) Takk for komment på bilde.

tb: Jeg har vel et relativt positivt forhold til suging jeg og, og kanskje nettopp derfor, for Novemberen var ikke bare dass, men hard nok.

Regner med at du snakker om 2007 og ikke 2008, det er mye som suger før vi kommer så langt... ;)

Takk som sier det, tb!