mandag 7. april 2008

Betty Kan Bli Bestemor i dag!!!

Jeg har sagt det før, at jeg skriver blogg for skrivetreningen sin del, og jeg vet ikke om den holder lenger. Jeg skriver kjapt på maskinen, og noen ganger så glimrer jeg til og skriver bra også. I dag har jeg vært modig og gjort noe helt nytt. Jeg gikk på en dansetime på SATS og jeg sier det med en gang, det er bare for å få treningsvariasjon. Gjøre noe som er gøy.

Nå er snøen borte og jeg vet nesten ikke hva jeg skal gjøre. Jogging med en så stor kropp, er ubehagelig og tredemølle er dritkjedelig (eneste som er ennå kjedeligere, er å se på de som går på tredemølle). Noen spinningtimer er greit, men det er en smule booring det og. Men dansing var gøy. Dessuten sa hun at vi skulle jobbe med det feminine i dag, og da skjønte jeg med en gang, at jeg hadde mere å hente enn bare trimmen. Jeg er ikke så bort i natten gale i solobevegelser, altså, men jeg er elendig til å bli ført (må ha styringen), klarer å bli ført hvis jeg er supertrygg på personen eller personen er dødsflink til å danse). Nå er gudskjelov disse timene sologreier og da er det bare å kjøre på, lissom. Ikke ta det så seriøst, så går det sånn noen lunde greit, ble svett ihvertfall.

Delirium hadde noen lenker om dansing, som jeg fikk med meg. Jeg hater jo konkurranser og forstår at jeg ikke har noe å gjøre der. Det er bare så trist, når folk ikke skjønner, at de ikke må gjøre det. Noe er jo vanvittig bra da, og flott å se på, men det er unntakene, dessverre. Men jeg skal ikke være dårligere enn at jeg legger ved et bevis på, at jeg har mye å hente fra dansetimer selv da. Konfirmanten min lurer på hvorfor jeg ikke vil være med i Gran Prix, jada, selv om det er mye kulere låter som kommer med i delfinalene enn før, er det fremdeles konkurranse. Just fucking hate it.

Jeg blir kanskje Bonusbestemor i dag. Vannet er gått i Brazil. Jeg har faktisk vasket på rare plasser i dag, og vært litt på tuppa kan du si. Dette er stort, jeg gleder meg helt villt. Lis og Aun venter barn i dag.

God kveld,

Betty

6 kommentarer:

Livs lerreter og annet sa...

Mavedans er kjempegøy! Kan anbefales! :-) Selvfølgelig med skranglebelte... En både går anderledes og føler seg litt anderledes etter en sånn time.

Kari Aspenes sa...

Du har masse nye følelser og opplevelser å se frem til! Det å være bestemor er helt vidunderlig! Bonus-, papp- eller ste- betyr ingenting. Følelsen er helt ubeskrivelig! Jeg ble "overfalt" av mine 2 i går. 6 måneders fravær er lenge for alle :-)

=Anja sa...

Betty har blitt bestemor i dag:0)

Slutt

Betty Boom sa...

Liv: Mavedans er ennå mere frigjort, hjæææælp. Vi får se, må konse på det jeg har begitt meg ut på først :)

Kari: Det er vel ikke fare for å bli overfalt, de bor i Brazil og flybiletter for 5 dit (billigste) kommer på 75 000,- Vi får levere lottokupong som alltid.

Anja: Du er jo rene nyhetsrøveren, som VG lissom :)

Runa sa...

Åååå så bra med dans da!Jeg har prøvd meg noen få ganger med varierende hell...koordinasjonen er liksom ikke helt med meg..!Tror det har litt med "å tørre" å gjøre også for min del...!Neste mål for meg kanskje..?Kan skylde på at jeg har hatt et dårlig kne..og sykling er mer skånsomt for knær!Men jeg har veldig lyst til å kaste meg ut i dansen...så det kommer nok!...Er jo en jævel til å danse når jeg har en,to,tre glass vin innabords....syntes jeg selv..:-)!
Ha en danseglad uke!grattis som bessmor.

Betty Boom sa...

Runa: Dans er vrient, men noe annet. Har hatt minisk operasjon og er super bra nå. Så her gjelder det å benytte seg av kroppens ve og vel :)